مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سرپرست مرکز اورژانس قم: ۵۱ درصد مصدومان تصادفات در قم مربوط به موتورسواران است

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: بر اساس آمار حوادث ترافیکی که از ابتدای امسال تاکنون رخ داده، ‌۵۱ درصد مصدومان تصادفات جرحی در این استان مربوط به موتورسیکلت‌سواران می‌باشد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایرنا، جلیل گودرزی‌فرد گفت: در این مدت هشت هزار و ۸۲۵ حادثه ترافیکی در سطح استان رخ داد که منجر به مصدومیت ۱۱ هزار و ۶۹۴ نفر شد.

وی اضافه کرد: تصادفات مرتبط با موتورسیکلت‌سواران چهار هزار و ۸۶۷ مورد بوده که ۵۵ درصد کل تصادفات را شامل می‌شود.

وی ادامه داد: در این مدت شش هزار و ۲۱ نفر در تصادفات مرتبط با موتورسیکلت مصدوم شده‌اند.

گودرزی‌فرد خاطرنشان کرد: این آمار مربوط به تصادفات جرحی می‌باشد و آمار تصادفات غیرجرحی در سطح استان که از ابتدای سال تاکنون رخ داده، بیشتر از این تعداد است.

وی در عین حال افزود: در برخی تصادفاتی که فرد به‌صورت سطحی مصدوم شده باشد، با اورژانس ۱۱۵ تماس گرفته نمی‌شود؛ به همین دلیل آمار مصدومان نیز بیش از این میزان تخمین زده می‌شود.

در حال حاضر ۲۳ پایگاه شهری، ۱۹ پایگاه جاده‌ای، یک پایگاه هوایی، ۶۱ دستگاه آمبولانس، ۲ دستگاه موتورلانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک فروند بالگرد و ۲۹۰ نیروی انسانی عملیاتی در استان قم فعال هستند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایرنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا