مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سرهنگ محمدرضا محمدی: تردد موتورسیکلت در میدان نقش جهان اصفهان ممنوع است

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: تردد موتورسیکلت‌ها در پیاده راه میدان نقش جهان ممنوع است.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از مهر، سرهنگ محمدرضا محمدی با بیان اینکه تبلور فرهنگ اصیل اصفهان در میدان تاریخی نقش جهان نمودار است، اظهار داشت: تردد موتورسیکلت‌ها در این میدان تاریخی که محل تردد گردشگران داخلی و خارجی است به هیچ عنوان زیبنده پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی نیست.

وی از اجرای طرح ممنوعیت ورود و تردد موتورسیکلت در این میدان و برخورد قاطعانه با متخلفان خبر داد و افزود: تردد موتورسیکلت‌ها در این میدان به تهدیدی برای عابران پیاده تبدیل شده و گلایه و شکایت شهروندان در این خصوص را در پی داشته است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان خاطر نشان کرد: با این حال رسیدگی و ساماندهی به وضعیت موجود نیازمند همت جمعی از جانب مسئولان شهری، شهروندان و کسبه‌ای که در این میدان فعالیت دارند است و بایستی همه در اجرای این طرح به پلیس کمک کنند.

سرهنگ محمدی بر لزوم در نظر گرفتن پارکینگ‌های اطراف میدان و محدوده بازار برای پارک موتورسیکلت‌ها بویژه موتورسیکلت کسبه این میدان با شرایط ویژه تاکید کرد.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
مهر
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا