مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

طرح رفع نقص سیستم روشنایی موتورسیکلت‌‌ها در زرند کرمان اجرا شد

طرح رفع نقص سیستم روشنایی موتورسیکلت‌‌ها توسط انجمن بشردوستانه نعیم‌آباد و همکاری راهنمایی و رانندگی شهرستان زرند برگزار شد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از فارس، امروز همزمان با هفته تشکل‌ها، در اقدامی خداپسندانه و خیرخواهانه برای اولین‌بار توسط انجمن بشر دوستانه روستای نعیم‌آباد با همکاری راهنمایی و رانندگی زرند طرح اصلاح نقص سیستم روشنایی موتورسیکلت‌‌ها توسط انجمن بشردوستانه نعیم‌آباد و همکاری راهنمایی و رانندگی شهرستان زرند اجرا شد.

به گفته جعفر رحمانی مسؤول انجمن بشردوستانه روستای نعیم‌آباد در این طرح  که در ابتدای محور زرند_یزدان‌آباد حوالی روستای ده چنار اجرا شد، با همکاری راهنمایی و رانندگی و با استفاده از تعمیرکاران متخصص با نصب لامپ و شبرنگ رفع عیب شد و این طرح در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

حسینی‌نژاد فرماندار زرند هم با قدردانی از دست‌اندرکاران اجرای این طرح اظهار کرد: با توجه به اینکه علت  بسیاری از حوادث رانندگی موتورسواران نقص سیستم روشنایی است، ‌گفت: اجرای اینگونه طرح‌های ارزشمند نقش بسزایی در کاهش حوادث رانندگی دارد. ‌

یکی از راکبان موتورسیکلت با قدردانی از دست‌اندرکاران این اقدام خیرخواهانه تصریح کرد: متاسفانه در این محور بر اثر حوادث رانندگی و نقص سیستم روشنایی برادر خود را از دست داده‌ام.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
فارس
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا