مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

حسین حق‌شناس: امسال ۲ خط معاینه فنی موتورسیکلت در اصفهان راه‌اندازی می‌شود

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: در حال حاضر یک مرکز معاینه فنی خودروی سنگین، هفت مرکز معاینه خودروی سواری و ۱۱ خط معاینه فنی در اصفهان وجود دارد، همچنین به‌منظور توسعه این مراکز امسال دو مرکز معاینه فنی خودروی سواری و دو خط معاینه فنی موتورسیکلت برای نخستین بار در استان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایمنا، حسین حق‌شناس امروز _چهارشنبه بیست‌وششم مردادماه_ در دوره آموزشی یک روزه ویژه اعضای ستادهای معاینه فنی شهرداری‌های استان اصفهان که در سالن هنرسرای خورشید برگزار شد، اظهار کرد: اقدام در جهت کاهش آلودگی هوا و تأمین ایمنی شهروندان یک ضرورت است، در این راستا برنامه‌های متعددی از جمله برگزاری دوره‌های آموزشی با هدف آموزش، هماهنگی و همگرایی برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه رویکرد اصلی و شعار شهرداری اصفهان در این دوره «اصفهان من، شهر زندگی» است که این هدف در کل استان قابل تسری است، ادامه داد: یکی از پیش‌نیازهای اصلی شهر زندگی، هوای پاک و بحث ایمنی است که از طریق معاینه فنی می‌توان آن را کنترل کرد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با اشاره به اینکه موضوع معاینه فنی خودروها در برنامه‌های شهرداری از گذشته حائز اهمیت بوده است، تصریح کرد: در حال حاضر یک مرکز معاینه فنی خودروی سنگین، هفت مرکز معاینه خودروی سواری و ۱۱ خط معاینه فنی در اصفهان وجود دارد، همچنین به‌منظور توسعه این مراکز امسال دو مرکز معاینه فنی خودروی سواری و برای نخستین بار در استان دو خط معاینه فنی موتورسیکلت راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه در آمار تصادفات و آلودگی هوا خودروهای سنگین و موتورسیکلت نقش بسزایی دارد، خاطرنشان کرد: اجرای معاینه فنی موتورسیکلت‌ها با همکاری پلیس امکان‌پذیر است، از این رو پس از اینکه تعداد موتورسیکلت‌های معاینه فنی شده افزایش پیدا کرد، از تردد سایر موتورسیکلت‌ها جلوگیری خواهیم کرد و به سمت استفاده از حمل‌ونقل پاک پیش خواهیم رفت.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایمنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا