«جلیل مجاهد» تلویحا دولت را به گرانی موتورسیکلت تهدید کرد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

نژادیان: هرچند قانون هوای پاک دارای ایراد و تناقض است و بحث اسقاط باعث ایجاد مشکلاتی شده است ولی این موضوع دلیل بر این نیست که جامعه و دولت به خاطر منافع یک عده که انواع موتورسیکلت‌های بی‌کیفیت را تولید می‌کنند دچار تنش شود یا با زبان تهدید با دیگران صحبت کنند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، محمدعلی نژادیان مدیرمسئول صنعت موتورسیکلت گفت: متاسفانه در طی پنج سال گذشته مونتاژکنندگان موتورسیکلت حدود 15 الی 20 برابر قیمت موتورسیکلت را افزایش دادند و ارزان‌ترین موتورسیکلتی که سال 1397-1396 در حدود 1 میلیون 500 تا 2 میلیون تومان بود، به قیمت 35 تا 40 میلیون تومان رساندند. این در حالی است که هیچ کالایی به اندازه موتورسیکلت در ایران افزایش قیمت نداشته است با این حال هر جا مسئولان تن به خواسته‌‌های انجمن صنعت موتورسیکلت ایران ندهند مونتاژکنندگان از هر راهی سعی بر فشار به دولت برای رسیدن به درخواست‌های خود دارند و کار به‌جایی رسیده است که علاوه بر تهدید مدیرمسئول موتورسیکلت نیوز تلویحا دولت را هم تهدید می‌کنند.

مدیرمسئول صنعت موتورسیکلت افزود: در تاریخ 19 مرداد 1401 دکتر منوچهر منطقی در نامه‌ای که به دکتر طهوری نوشت بدون توجه به بار منفی متن نامه دقیقا جمله رئیس انجمن را تکرار کرد.


بیشتر بخوانید:

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
فیلم: نود اقتصادیمتن: موتورسیکلت نیوزنامه: خبرگزاری صدا و سیما
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا