مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

بعد از 2 سال رئیس «انجمن بین‌المللی تولیدکنندگان موتورسیکلت» تغییر کرد/ «مورلند» از هارلی دیویدسون جایگزین «شارما» مدیر اجرایی باجاج‌اتو شد

انجمن بین‌المللی تولیدکنندگان موتورسیکلت، در مجمع عمومی 2022، سومین دوره متوالی که از راه دور برگزار شد آقای “ادوارد مورلند” را به‌عنوان رئیس جدید منصوب کرد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از انجمن بین‌المللی تولیدکنندگان موتورسیکلت (IMMA)، مجمع عمومی که از طریق کنفرانس تلفنی در 29 ژوئن 2022 برگزار شد، آقای ادوارد مورلند را به‌عنوان رئیس جدید انجمن بین‌المللی تولیدکنندگان موتورسیکلت منصوب کرد.

آقای مورلند فرد بسیار باتجربه‌ای است. او رئیس انجمن تولیدکنندگان موتورسیکلت ایالات متحده (USMMA)، معاون امور دولتی شرکت هارلی دیویدسون و از علاقه‌مندان مادام‌العمر به موتورسیکلت، تجربیات گسترده‌ای را به ارمغان می‌آورد.

آقای مورلند جایگزین آقای راکش شارما، مدیر اجرایی باجاج‌اتو می‌شود. بین سال‌های 2020 و 2022، آقای شارما ریاست این انجمن بین‌المللی را برعهده داشت و با چابکی در چالش‌های ناشی از همه‌گیری کووید پیمایش می‌کرد.


بیشتر بخوانید:


Mr. Edward Moreland

در سخنرانی افتتاحیه خود، آقای شارما تاکید کرد که چگونه، با وجود دو سال سخت، انجمن چیزی جز انعطاف‌پذیری را ثابت نکرد:

ما می‌توانیم از این واقعیت که به‌عنوان یک تیم به همکاری ادامه دادیم و اطمینان حاصل کردیم که مسئولیت‌هایمان کمرنگ نمی‌شود و انتظارات همه سهامدارانمان را برآورده می‌کنیم، بسیار رضایت داریم. این گواهی بر چندین دهه سرمایه‌گذاری در ماموریت انجمن توسط همه اعضا و دبیرخانه کارآمد و متعهد است.

تا دو سال آینده ریاست در دست آقای ادوارد مورلند خواهد بود. به‌عنوان نایب رئیس سابق انجمن و خدمت در کمیته راهبری آن برای بیش از ده سال، تجربه آقای مورلند در صنعت موتورسیکلت خود گویای این موضوع است.

آقای مورلند که در حال حاضر سمت معاون امور دولتی در شرکت هارلی دیویدسون را برعهده دارد، قبلا به‌عنوان معاون ارشد روابط دولتی برای انجمن موتورسواران آمریکا (AMA) و به‌عنوان معاون کمیسیون حمل‌ونقل جاده‌ای و سیاست عمومی فدراسیون بین‌المللی موتورسیکلتیسم (FIM) خدمت کرده است

. آقای مورلند با 20 سال تجربه در امور دولتی موتورسواری و به‌عنوان یکی از علاقه‌مندان مادام‌العمر به موتورسواری، متعهد به ترویج موتورسواری در سطح جهانی است.

رئیس تازه منتخب در سخنرانی خود بر مزایای استفاده از موتورهای دوچرخ برقی و اهمیت الزامات و سیاست‌های ناشناس فناوری تاکید کرد:

در پایان تشکر از رئیس شارما و اعضای انجمن، من مطمئن هستم که به‌زودی دوباره حضوری با یکدیگر احوالپرسی خواهیم کرد. در دوره آتی من، چیزهای خوبی را از آن‌چه در طول همه‌گیری آموخته‌ایم استفاده خواهیم کرد و سهم حرکت موتورسواری در جامعه ما را پس خواهیم گرفت.

برای آشنایی بیشتر با انجمن بین‌المللی تولیدکنندگان موتورسیکلت اینجا را کلیک کنید.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، مجمع عمومی انجمن بین‌المللی تولیدکنندگان موتورسیکلت (IMMA) که توسط کنفرانس تلفنی در 21 آوریل 2021 برگزار شد، بیانیه مأموریت و چشم‌انداز به‌ روز شده زیر را تصویب کرد:

چشم‌انداز

انجمن بین‌المللی تولیدکنندگان موتورسیکلت، به‌عنوان صدای جهانی صنعت موتورسیکلت، راه‌حل‌هایی را برای ایمنی، پایداری، مسئولیت‌پذیری اجتماعی و رشد اقتصادی تحرک موتورسیکلت ترویج می‌کند.

ماموریت

  • انجمن بین‌المللی تولیدکنندگان موتورسیکلت، از توسعه و هماهنگی تدریجی نیازهای وسایل‌نقلیه در مجامع نظارتی جهانی حمایت و مشارکت می‌کند.
  • انجمن بین‌المللی تولیدکنندگان موتورسیکلت، موتورسواری را به‌عنوان راه‌حل‌های حرکتی موثر، مقرون‌به‌صرفه و پایدار تبلیغ می‌کند.
  • انجمن بین‌المللی تولیدکنندگان موتورسیکلت، با پرداختن به چالش‌ها و فرصت‌های مشترک از صنعت پشتیبانی می‌کند

به‌روزرسانی چشم‌انداز و ماموریت در چارچوب همه‌گیری و تأثیر بر صنعت جهانی موتورسیکلت بوده است. اصلاحیه چشم‌انداز و مأموریت به معنای گسترش دامنه همکاری انجمن بین‌المللی تولیدکنندگان موتورسیکلت بین صنایع تولیدی در مناطق برای موضوعات مورد علاقه مشترک است و ضمن برجسته کردن اهمیت مقرون‌به‌صرفه بودن راه‌حل‌های تحرک، به ارجاع برنامه تحرک پایدار جهانی می‌پردازد.

معرفى انجمن بین‌المللی تولیدکنندگان موتورسیکلت (IMMA)

به گزارش موتورسیکلت نیوز، انجمن بین‌المللی تولیدکنندگان موتورسیکلت دارای عضویت از انجمن‌های تولیدکنندگان دو و سه چرخه (PTWs) از کشورها و مناطق مختلف در سراسر جهان از جمله ایالات متحده آمریکا، کانادا، استرالیا، اروپا، ژاپن، تایلند، ویتنام، تایوان، اندونزی، مالزی، جدا از SIAM در هند است.

اين انجمن بين‌المللى نمایانگر صنعت تولیدی دو و سه چرخه در سطح جهانی است. انجمن با حمایت از توسعه و هماهنگی مقررات فنی مؤثر بر صنعت موتورسیکلت و با پیشبرد سیاست‌هاى فراگیر برای موتورسواری، تحرک را از طریق موتورسیکلت ایمن و پایدار ارتقا می‌بخشد.

اعضای انجمن عبارتند از:

انجمن‌های منطقه‌ای: انجمن‌های صنفی حرفه‌ای تولیدکنندگان موتورسیکلت و موپد، با اعضای بیش از یک کشور در همان منطقه جغرافیایی.

انجمن‌های تولیدکننده: انجمن‌های صنفی حرفه‌ای و ملی تولیدکنندگان موتورسیکلت و موپد.

تولیدکنندگان انفرادی: در صورت عدم وجود عضو انجمن تولیدکننده در کشور مربوطه، تولیدکنندگان موتورسیکلت یا موپد هستند.

اعضای وابسته: نمایندگان انجمن‌های صنفی ملی حرفه‌ای از واردکنندگان موتورسیکلت و موپد که در کشورهای مربوطه هیچ تولیدکننده موتورسیکلت یا موپد وجود ندارد.

اعضای انجمن منطقه ای IMMA شامل موارد زیر هستند:

  • اتحادیه تولیدکنندگان موتورسیکلت اروپا (ACEM)
  • انجمن تولیدی موتورسیکلت ایالات متحده
  • فدراسیون صنایع موتورسیکلت آسیا (FAMI)
  • اتاق فدرال صنعت خودرو (استرالیا)
  • شورای صنعت موتورسیکلت و موپد (MMIC – CIMC؛ کانادا)
  • انجمن تولیدکنندگان اتومبیل هند (SIAM)
  • آبراسیکلو (برزیل)

درباره انجمن تولیدکنندگان اتومبیل هند (SIAM)

انجمن تولیدکنندگان اتومبیل هند (SIAM) یک نهاد ملی مورب است که نماینده کلیه تولیدکنندگان اصلی خودرو و وسایل نقلیه در هند است. SIAM در راستای حمایت از توسعه پایدار صنعت خودروسازی هند با این دیدگاه که هند به‌عنوان مقصد انتخاب در جهان برای طراحی و ساخت خودروها ظاهر می‌شود ، فعالیت می‌کند. همچنین جهت تسهیل در ارتقاء رقابت در صنعت خودروسازی هند، کاهش هزینه وسایل نقلیه، افزایش بهره‌وری و دستیابی به استانداردهای جهانی کیفیت کار می‌کند.


SIAM: Society of Indian Automobile Manufacturers

IMMA: International Motorcycle Manufacturers Association


بیشتر بخوانید:

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
IMMA
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا