مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سخنگوی دولت: اتحادیه‌ها موظفند دلایل افزایش قیمت‌ها را در سامانه ۱۲۴ درج کنند + فیلم

بهادری جهرمی: همه اتحادیه‌ها موظفند دلایل افزایش قیمت خود را در سامانه ۱۲۴ درج کنند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: باید به‌صورت مستند و مستدل با اعلام دلایل در سامانه بارگذاری کنند و سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان آن‌ها را بررسی می‌کند و مواردی که مورد تایید باشد آنجا ثبت می‌شود و هر ارائه کالایی بالاتر از قیمت مندرج در سامانه 124 تخلف محسوب می‌شود و شهروندان عزیز می‌توانند با ثبت شکایت اعلام رسیدگی برای تخلف کنند.

وی عنوان کرد: آن‌هایی هم که مورد پذیرش قرار نگیرد مکلف می‌شوند که قیمت‌ها را به قیمت‌های قبلی برگردانند. به همین دلیل هم به مجموعه نظارت‌هایی که در سازمان تعذیرات و مجموعه صنعت، معدن و تجارت و وزارت جهاد صورت گرفته است، محکومیت‌های متعددی در این حوزه داشتیم.

جهرمی افزود: رئیس‌جمهور هم از اتحادیه‌ها خواستند که دلایل افزایش قیمت را اعلام کنند که آن شبهه‌ای که شما در سوالتان بود (برداشتی که این افزایش قیمت‌ها ناشی از سیاست‌های اصلاح اقتصادی است) برطرف شود.

در نهایت سخنگوی دولت خطاب به حاضران در جلسه (خبرنگاران) گفت: من خواهش می‌کنم همه عزیزانی که در جلسه حاضر هستند در این مسیر کمک کار باشند که این اشتباه در برداشت اتفاق نیافتد.


بیشتر بخوانید:

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
موتورسیکلت نیوز
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا