مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

حمید سیفی: پیست موتورسواری و اتومبیل‌رانی همدان تجهیز می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه پیست موتورسواری و اتومبیلرانی این استان براساس استانداردهای لازم تجهیز و حرفه‌ای می‌شود گفت: هم اکنون مراحل ساخت سکوی تماشاگران و ساختمان اداری و آموزشی هیات موتورسواری در مجموعه شهید مفتح همدان در حال انجام است.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایرنا، حمید سیفی، با بیان اینکه هیات موتورسواری و اتومبیل رانی از هیات‌های موفق استان همدان به شمار می‌رود، افزود: استقبال بسیار خوبی از این ۲ رشته ورزشی به خصوص در بین جوانان شده است و شاهد روند روبه رشد ورزشکاران هستیم.

وی خاطرنشان کرد: فضایی را در مجموعه ورزشی شهید مفتح ایجاد کرده‌ایم تا ورزشکاران بتوانند در این محیط نسبت به فعالیت رقابتی و تمرینی ورزش‌های موتورسواری و اتومبیل‌رانی اقدام کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان با اشاره به اینکه این استان در ۲ بخش موتورسواری و اتومبیل‌رانی از قهرمانان ارزنده‌ای برخوردار است، گفت: باید با تجهیز امکانات لازم زمینه رشد و بالندگی بیشتر ورزشکاران این رشته را فراهم کرد.

جمعه شب گذشته نیز برای نخستین بار مسابقات اتومبیل رانی اسلالوم با شرکت ۲۸ نفر در چهار کلاس مثبت و منفی ۱۵۰۰ و کلاس آزاد در همدان برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها، محمد محراب میرزایی، بهنام مهراد پور، رضا احمدی نژاد، مهدیه شعبانی و پریسا ترکمان عناوین نخست کلاس‌های مختلف را به خود اختصاص دادند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایرنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا