مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

آغاز طرح انضباط ترافیکی موتورسیکلت در دزفول

فرمانده پلیس راهور دزفول گفت: طرح ترافیکی موتورسیکلت سواران (موتور یار) جایگزین طرح توقیف موتورسیکلت‌ها در دزفول شد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد تدین‌پور گفت: موتورسیکلت از نظر ساختاری، سهولت در تردد، قدرت مانور بالا، کمی هزینه‌های نگهداشت از سوی اقشار جامعه مورد استقبال قرار گرفته و در کنار این ویژگی‌های مطلوب خود به علت کم توجهی به رعایت قوانین مقررات راهنمایی و رانندگی، انضباط اجتماعی و ترافیکی را با چالش جدی مواجه کرده است.

او می گوید: با توجه به وجود بی نظمی‌های ترافیکی از سوی برخی موتورسیکلت سواران در سطح معابر شهری و به منظور ارتقاء نظم و انضباط ترافیکی، کنترل موثر تخلفات موتورسیکلت سواران، کاهش تصادفات و اجرای قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و در نهایت رضایتمندی مردم، طرح توسعه انضباط ترافیکی موتورسیکلت سواران جایگزین طرح توقیف شد.

رئیس پلیس راهور دزفول گفت: در این طرح تاکید بر کنترل تخلفات حادثه ساز شامل حرکت خلاف جهت، عدم استفاده از کلاه ایمنی، حرکت در خطوط ویژه، حرکت در پیاده رو، انجام حرکات نمایشی، صدای ناهنجار اگزوز، حمل بار نامتعارف، پلاک مخدوش بوده که در تقاطع‌ها و میدان‌های اصلی شهرستان توسط پرسنل پلیس راهور و انتظامی اجرا خواهد شد.

سرهنگ تدین پور گفت: پس از توقف موتورسیکلت سواران متخلف، ماموران ضمن ارائه آموزش‌های لازم پیرامون رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت تمایل راننده، وی می‌تواند با پوشیدن کاور پلیس به مدت حداکثر ۲ ساعت اقدام به آموزش سایر موتورسیکلت سواران نماید.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا