مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

طرح موتوریار پلیس در استان مرکزی اجرا خواهد شد

با هدف ارتقاء فرهنگ ترافیک وآموزش قوانین و مقررات به موتورسیکلت سواران طرح “موتوریار پلیس” اجرا می‌شود.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از صدا و سیما، سرهنگ سید علی حسینی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی در مورد اجرای طرح “موتوریار پلیس” در استان مرکزی توضیحاتی به شرح زیر بیان کرد. در این طرح مجازات جایگزین برای موتورسیکلت سوارانی که تخلفات حادثه ساز ازجمله حرکت خلاف جهت، نداشتن کلاه ایمنی، حرکت در خطوط ویژه، حرکت در پیاده رو، انجام حرکات نمایشی، صدای ناهنجار اگزوز، حمل بار نامتعارف، پلاک مخدوش انجام می‌دهند در نظر گرفته شده است.

 در طرح “موتوریار پلیس” به جای انتقال موتورسیکلت متخلف به پارکینگ با هدف ارتقاء فرهنگ ترافیک وآموزش قوانین و مقررات به موتورسیکلت سواران نسبت به اعمال مجازات‌های جایگزین مثل توقیف ساعتی موتورسیکلت و بکارگیری راننده به عنوان همیار پلیس “موتوریار ترافیک”  اقدام می‌شود. 

در طول توقیف دو ساعت موتور سیکلت متخلف، راکب موتور به عنوان موتور یار در قالب همیار پلیس با پوشیدن کاور نسبت به همکاری با پلیس اقدام نموده و پس از کنترل مدارک و ثبت مشخصات وسیله نقلیه آنان در محل ترخیص می‌شود. درصورت ارائه نکردن مدارک معتبر، موتورسیکلت برابر مقررات به پارکینگ منتقل خواهد گردید.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
صدا و سیما
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا