مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سرهنگ حامد محمودی: رفتار پرخطر موتورسیکلت‌سواران دلیل اصلی بی‌نظمی ترافیکی است

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی غرب استان تهران گفت: دلیل اصلی بی‌نظمی ترافیکی و بروز حوادث رانندگی رفتارهای پرخطر موتورسیکلت‌سواران است.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ حامد محمودی افزود: توسعه انضباط ترافیکی موتورسیکلت‌سواران (طرح موتوریار) می‌تواند سهم قابل توجهی در کاهش حوادث رانندگی داشته باشد.

وی ادامه داد: در راستای توسعه انضباط ترافیکی پایدار، ارتقاء فرهنگ رانندگی، آموزش و بازآموزی قوانین و مقررات رانندگی با توجه به اینکه سهم قابل توجهی از بی‌نظمی‌های ترافیکی و حوادث رانندگی به دلیل رفتارهای پرخطر موتورسیکلت سواران متخلف است، این پلیس طرح توقیف موتورسیکلت سواران متخلف را به طور مستمر در سال جاری اجرا می‌کند.

محمودی با بیان اینکه این طرح در شهرستان‌های غرب استان تهران در دستور کار پلیس راهنمایی و رانندگی قرار دارد، اظهار داشت: موتورسیکلت‌سواران پس از اعمال قانون، توسط کارشناسان راهور آموزش‌های لازم را می‌بینند آگاه شدن از تخلفات‌شان در طرح موتوریار با پلیس برای برقراری و روانسازی ترافیک شهری همکاری می‌کنند.

رییس پلیس‌ راهنمایی و رانندگی غرب استان تهران یادآور شد: موتورسیکلت‌سواران متخلف پس از اعمال قانون در کنار ماموران پلیس راهور ضمن یادگیری و بازآموزی قوانین رانندگی با راکت، فرمان‌های پلیس را به موتورسوارانی که قصد تخلف داشته باشند اعلام می‌کنند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایرنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا