مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

درباره طرح توسعه انضباط ترافیکی موتورسواران در لرستان

طرح توسعه انضباط ترافیکی موتورسیکلت سواران در لرستان همزمان با طرح تابستان ۱۴۰۱ از چهارشنبه آغاز و تا یکم مهر ماه ادامه دارد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از صدا و سیما، رئیس پلیس راهور استان از اجرای طرح توسعه انضباط ترافیکی موتورسیکلت سواران به منظور مهار و اصلاح رفتار‌های پرخطر ارتقاء ایمنی و توسعه انضباط ترافیکی خبر داد.

سرهنگ  کریم فاخری افزود:در این طرح به تخلفاتی از جمله عبور از چراغ قرمز، حرکت خلاف جهت، حرکت در پیاده رو، به همراه نداشتن کلیه مدارک، تخلفات پلاک شامل پلاک مخدوش، پوشش پلاک و فاقد پلاک، رانندگی بانوان، صدای ناهنجار اگزوز، حرکات مخاطره آمیز و حمل بار غیر متعارف رسیدگی و برخورد می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان اضافه کرد: در این طرح مجازات‌های جایگزین توقیف اعمال و متخلفان به عنوان همیار پلیس و به صورت ساعتی به کارگیری می‌شوند.

 سرهنگ کریم فاخری ادامه داد: راننده متخلف ضمن آموزش حضوری توسط افسران  کارشناس پلیس راهور در محل و بعد از شرکت در طرح انضباط ترافیکی موتور سیکلت سواران با ارائه مدارک هویتی وسیله نقلیه، موتور سیکلت تحویل راننده می‌گردد.

این طرح با شروع طرح تابستانی ۱۴۰۱ پلیس راهور به مرحله اجرا در خواهد آمد.

طرح تابستانه پلیس راه برای تشدید تامین امنیت ترافیکی محور‌های مواصلاتی استان  از امروز چهارشنبه ۸ تیرماه آغاز و تا یکم مهرماه ۱۴۰۱ ادامه دارد.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
صدا و سیما
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا