مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

اهدا ۲۰۰ کلاه ایمنی به موتورسواران شهر خاکعلی

در راستای حفظ سلامت شهروندان ۲۰۰ کلاه ایمنی رایگان در اختیار راکبان موتورسیکلت در شهر خاکعلی قرار گرفت.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از برنا؛ طی مراسمی که به همت اداره راهداری شهرستان آبیک و با همکاری شورا و شهرداری  خاکعلی روز چهارشنبه با حضور موسوی پور بخشدار بشاریات، جواد افشار فرد رئیس راه و ترابری  شهرستان آبیک،  شهردار و اعضای شورای اسلامی و جمعی از مسئولان در تالار کانون فرهنگی وهنری امام خمینی (ره) این شهر برگزارشد، ۲۰۰ کلاه ایمنی به راکبان موتورسیکلت شهر خاکعلی اهدا شد.

سید محسن موسوی پور بخشدار بشاریات در این مراسم با بیان اینکه یکی از الویت های اصلی جامعه  ایجاد امنیت است که خوشبختانه امروز به برکت خون شهیدان، امنیت مطلوبی در کشور برقرار است.

وی افزود: حفظ جان مردم از وظایف حاکمیت است و در خط  مقدم تردد جاده ای، پیام آوران نظم و امنیت، نیروهای انتظامی و راهور هستند که با تلاش شبانه روزی و دلسوزانه  امنیت و آرامش را برای جامعه به ارمغان می آورند.

 موسوی پور بیان کرد: با رعایت و توجه به قوانین و مقررات رانندگی و اصول ایمنی از جمله گذاشتن کلاه ایمنی می‌توان  از حوادث رانندگی جلوگیری کرد.

اجرای درست مقررات راهنمایی و رانندگی در جامعه، ضامن سلامت افراد است

شهرام اکبری شهردار خاکعلی  نیز در این برنامه  خاطرنشان کرد: با هدف ترویج فرهنگ صحیح رانندگی و موتور سواری به راکبان موتوسوار کلاه ایمنی اهدا شد.

شهردار خاکعلی  افزود: امید واریم‌ شاهد نهادینه شدن فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی در شهرخاکعلی  باشیم ، چراکه عمل به مقررات راهنمایی و رانندگی در جامعه، ضامن سلامتی افراد است و  همه در این امر باید کوشا باشیم.

جواد افشار رئیس راهداری شهرستان  آبیک با بیان اینکه علاوه بر نگهداری راه ها ایجاد امنیت و ایمن سازی از وظایف  ذاتی اداره راهداری است، اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد که با بالابردن ایمنی جاده ها سلامت و ایمنی را برای مردم به ارمغان بیاوریم.

وی گفت: برای حفظ و نگهداری ها راه ها همه باید کوشا باشیم بخصوص مسئولان راهور در خصوص تعیین تناژ مجاز کامیون و تریلی  ورود کرده چرا که با عبور این نوع کامیون ها بیشترین آسیب ها به جاده های آسفالت وارد شده و خساراتی نیز به بار می آورد.

سرگرد عالی زاده رئیس پلیس راه  جاده مخصوص قزوین – کرج نیز در ادامه این برنامه با اشاره به اینکه  ۱۷درصد فوتی های  تصادفی در استان قزوین  مربوط به موتورسواران است  که در بخش بشاربات متاسفانه بیش از سی درصد است که باید در این خصوص گام های اساسی چه در بحث آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی و همچنین استفاده ازکلاه ایمنی برداشته شود.

وی گفت: ۸۰ در صد تصادفات ضربه به سر منجر به فوت در راکبان موتور سوار به علت نداشتن کلاه ایمنی می شود که بیشترین سهم در جاده هایی آسفالت شهری روستایی است که هم مسئولان مربوطه و هم نیروهای انتظامی و مدیریت شهری در این موضوع مهم ورود کرده و زمینه استفاده از کلاه امینی را فراهم می کنند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
برنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا