مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

کسب مقام نخست مسابقات موتوکراس خراسان رضوی توسط تیم طرقبه شاندیز

دبیر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان رضوی گفت: تیم طرقبه شاندیز در نخستین دوره مسابقات موتوکراس قهرمانی استان به مقام نخست دست یافت.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایرنا، محمود عبدی عصر جمعه افزود: در این مسابقات تیم مشهد دوم شد و تیم نیشابور مقام سوم را کسب کرد.

وی ادامه داد: این مسابقات با حضور ۲۶ موتورسوار از شهرهای مشهد ،طرقبه شاندیز، نیشابور، بردسکن، سبزوار و خواف در چهار کلاس، ۱۵۰، ۲۵۰ و ۴۵۰ سی سی و آزاد پیشکسوتان در پیست ویرانی شاندیز برگزار شد.

دبیر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان رضوی گفت: در بخش انفرادی هم در کلاس ۱۵۰ سی سی امین مجنون، محمدرضا حسن پور و امیرحسین نجفی از طرقبه شاندیز مقام اول تا سوم را بدست آوردند. در کلاس ۲۵۰ سی سی نیز علیرضا احمدی از مشهد بر سکوی نخست ایستاد و محمد حاجی آبادی و ابوالفضل صادقی هر دو از نیشابور دوم و سوم شدند.

وی ادامه داد: در کلاس ۴۵۰ سی سی علی برزو زاده از مشهد مقام نخست را کسب کرد و علی زاهدی همراه با وحید تقی پور از طرقبه شاندیز بر سکوی دوم و سوم ایستادند.

عبدی گفت: در کلاس ازاد پیشکسوتان هم سیدحجت حسینی از مشهد اول شد، محمد اسماعیلی از بردسکن مقام دوم را کسب کرد و مجتبی کدخدایی از طرقبه شاندیز به مقام سوم دست یافت.

وی اظهار داشت: تا پایان امسال چهار مرحله دیگر از این مسابقات برگزار خواهد شد.

دست‌کم دو هزار و ۵۰۰ موتورسوار و اتومبیلران سازماندهی شده در خراسان رضوی فعالیت دارند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایرنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا