مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

برگزاری تور موتورسواری از برج میلاد تا مرقد امام خمینی (ره)

یازدهمین تور رسمی کلوپ موتورسواران کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران امروز به مناسبت سالروز رحلت رهبر کبیر انقلاب با حضور گروه‌های مختلف موتور سواری از برج میلاد تا مرقد امام خمینی (ره) برگزار شد.

 به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایرنا، سعید باقری برگزارکننده تورهای رسمی موتورسواران کشور از برگزاری یازدهمین تور رسمی کلوپ موتورسواران کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران به مناسبت سالروز رحلت رهبر کبیر انقلاب از برج میلاد تا مرقد امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: این تورها با هدف ارج نهادن به روزهای ملی و مذهبی کشور با هماهنگی‌های دستگاه های مختلف برگزار می‌شود؛ البته تمهیداتی اندیشیده می‌شود تا مشکلی برای موتورسواران در طول مسیر به وجود نیاید.

باقری افزود: با توجه به اینکه استقبال در هر تور به وضوح مشاهده می‌شود احتمال برگزاری اولین تور بین‌المللی به مقصد کربلا در امسال بسیار بالاست.

وی با بیان اینکه برگزاری اینگونه تورها تحت نظارت و مجوز پلیس راهور انجام می‌شود، گفت: بسیاری از جوانان با حضور در تورهای موتورسیکلت می‌توانند با رعایت کامل مقررات از یک تجربه ورزش مفرح و پرانرژی بهره مند شوند.

باقری گفت: اجرای تور موتورسواران کشور در ایام خاص (مناسبت‌های ملی و مذهبی) همانند برگزاری تور در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی به منظور زنده نگه داشتن نام، یاد و ادامه راه آنان و حفظ ارزش های امام و انقلاب در بین جوانان است.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایرنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا