معرفی موتورسیکلت هوندا NSC

به گزارش موتورسیکلت نیوز، موتورسیکلت جدید هوندا موسوم به پروژه‌ی نئو اسپرتس کافه (Neo Sports Cafe) رسما در 2 سال پیش رونمایی شد. این موتورسیکلت که در کلاس استاندارد بدون پوشش پیشرانه (Naked) یا رودستر قرار می‌گیرد، زودتر از موعد مقرر، یعنی قبل از نمایشگاه موتور سیکلت میلان ۲۰۱۷ (EICMA) معرفی شد.

اولین تصاویر محصول جدید هوندا که به پیشرانه‌ی چهار سیلندر خطی مجهز است در حاشیه‌ی نمایشگاه خودروی توکیو ۲۰۱۷ منتشر شد. با نگاهی دقیق، مشخص شد که این تصاویر با تیزر ویدئوی قبلی منتشرشده، متفاوت است، بخصوص در این تصاویر، آینه‌های موتورسیکلت موجود در تیزر ویدئویی دیده نمی‌شوند. از دیگر موارد تغییر داده‌ شده می‌توان به چراغ‌های راهنما، قسمت نگهدارنده‌ی پلاک و چراغ جلو اشاره کرد.

با نگاهی کوتاه به تصاویر، شباهت NSC به مدل مفهومی CB4 که در نمایشگاه موتورسیکلت میلان ۲۰۱۵ معرفی شده بود، مشخص می‎شود. بزرگ‌ترین تفاوت این دو موتورسیکلت پیشرانه‌های آنان است که به نظر می‌رسد NSC از پیشرانه‌ی حجیم‌تری استفاده می‌کند.

تیزر اول معرفی موتورسیکلت NSC هوندا

تیم تحریریه‌ی وب‌سایت MCN ادعا می‌کنند که پیشرانه‌ی NSC، همان پیشرانه‌ی چهار سیلندر خطی ۹۹۸ سی‌سی مدل CBR1000RR است. مقامات هوندا در مورد پیشرانه اطلاعاتی نداده‌اند و فقط به گفتن یک جمله‌ی کوتاه بسنده کرده‌اند:

پروژه‌ی NSC یک موتورسیکلت استاندارد است که زیبایی و لذت سواری یک موتورسیکلت اسپرت را با نسل جدیدی از پکیج فنی ترکیب می‌کند.

«پکیج فنی هوندا» (Honda motorcycle package) مورد هیجان‌انگیزی به‌ نظر می‌رسد؛ شاید هوندا با NSC به پرچم‌دار کلاس موتورسیکلت‌های استاندارد تبدیل شود. بدون شک در این کلاس، قدرت و عملکرد بخش مهمی است؛ اما از نظر ظاهر، NSC در برابر رقبایی چون سوزوکی GSX-S1000، کاواساکی Z1000 یا حتی هوندا CB1000R پیروز خواهد بود.

تیزر دوم معرفی موتورسیکلت NSC هوندا

نویسنده: میلاد زنگانه

زودتر از دیگران از اخبار کارآفرینی باخبر شوید
برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا