مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

چهارمین جلسه کارگروه ویژه کمیسیون ایمنی راه‌ها برگزار شد

چهارمین جلسه کارگروه ویژه کمیسیون ایمنی راه‌ها با محورهای موضوعی ايمني موتور سیکلت، وضعیت ايمني استان کرمان و گزارش سازمان استاندارد در خصوص کیسه هوای خودروها در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار شد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از مرکز تحقیقات راه و شهرسازی، چهارمین جلسه کارگروه ویژه کمیسیون ایمنی راه‌ها با محورهای موضوعی ايمني موتور سیکلت، وضعیت ايمني استان کرمان و گزارش سازمان استاندارد در خصوص کیسه هوای خودروها در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار شد.
در این جلسه که با حضور نمایندگان مرکز تحقیقات راه،‌ مسکن و شهرسازی، سازمان ملی استاندارد،‌هلال احمر، وزارت صمت، اورژانس کشور، وزارت کشور، آموزش و پرورش، پلیس راه، بیمه مرکزی،‌ جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها و انجمن خیرین راه و ترابری برگزار شد،‌ گزارش مطالعات ایمنی موتورسیکلت توسط رضا احدی عضو هیات علمی بخش ایمنی حمل و نقل مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی ارائه شد.
بررسی وضعیت ایمنی استان کرمان و گزارش استاندارد تولید و عملکرد کیسه هوای خودروها نیز از دیگر محورهایی بود که در این جلسه از سوی عراقی‌زاده مدیرکل راهداری استان کرمان و نماینده سازمان ملی استاندارد ارائه شد.
کارگروه ویژه کمیسیون ایمنی راه‌ها یکی از کارگروه‌های فعال در خصوص ایمنی راه‌ها می‌باشد که در حوزه بررسی موضوعات ایمنی راه‌ها و بررسی موضوعات ایمنی راه و تصویب موضوعات و اخذ مصوبه نهایی در جلسه اصلی کمیسیون ایمنی راه‌ها توسط وزیر راه و شهرسازی اقدام می‌نماید.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
مرکز تحقیقات راه و شهرسازی
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا