مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

برگزاری یک رویداد استارت‌آپی موتورسیکلت

مرکز نوآوری توسعه کسب و کار صنعتی خانه کارگر واحد اسلامشهر برای اولین بار در کشور رویداد شتاب استارتاپی با موضوع تجهیزات جانبی و ایمنی موتور سیکلت برگزار می‌کند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایلنا، الماسی، رئیس مرکز علمی کاربردی خانه کارگر واحد اسلامشهر ضمن اعلام خبر برگزاری استارتاپ موتورسیکلت در این مرکز افزود: مرکز نوآوری توسعه کسب و کار صنعتی خانه کارگر واحد اسلامشهر برای اولین بار در کشور در روز جهانی موتورسیکلت، رویداد شتاب استارتاپی با موضوع تجهیزات جانبی و ایمنی موتور سیکلت برگزار می‌کند. 

او گفت: به ایده‌پردازان برتر درسطح کشور جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد. 

الماسی افزود: مهلت ارسال ایده‌ها از سراسر کشور تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۳/۱۵ است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق این لینک ایده‌های خود را ارسال کنند: http://esunwh.ir/startup-motor

الماسی در پایان یادآوری کرد: این استارتاپ ۳۱ خردادماه همزمان با روز جهانی موتورسیکلت ساعت ۱۱ صبح در مرکز نوآوری توسعه کسب و کار صنعتی خانه کارگر واحد اسلامشهر بصورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایلنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا