مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

موتور‌سیکلت‌های پلاک مخدوش باعث بروز مشکلات ترافیکی

فاقد پلاک بودن یا مخدوش بودن پلاک موتورسیکلت‌ها سبب بروز مشکلات ترافیکی در شهر‌ها شده است و به بروز حوادث ختم می‌شود.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدی یکی از شهروندان بیرجندی گفت: یکی از مشکلاتی که موتورسواران آن را به وجود آورده اند، تخلفات حادثه ساز است و راکبان موتور‌های فاقد پلاک تخلفات بیشتری دارند.

او گفت: راکبان به دلیل نداشتن پلاک یا مخدوش بودن آن به راحتی از صحنه تصادفات فرار می‌کنند و مشکلاتی را برای شهروندان به وجود می‌آورند.

برای پیگیری این موضوع با سرهنگ خسروی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بیرجند گفتگو کردیم.

توقیف و تشکیل پرونده قضایی در انتظار راکبان متخلف

سرهنگ خسروی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بیرجند گفت: اقدامات مقابله‌ای با موتورسیکلت‌های پلاک مخدوش یا فاقد پلاک با جدیت دنبال می‌شود.

او گفت: طبق رصد اطلاعاتی صورت گرفته، با انجام اقدامات مقابله‌ای پلیس، تخلفات راکبان موتورسیکلت‌ها کاهش یافته است، اما باید به طور کامل رفع شود.

سرهنگ خسروی گفت: طبق هماهنگی با مقام قضایی، موتورسیکلت‌های متخلف فاقد پلاک یا دارای پلاک مخدوش، توقیف شده و پرونده قضایی نیز برای آن‌ها تشکیل می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بیرجند گفت: با اطلاع دادن تصادفات به پلیس، راکبان موتور‌های فاقد پلاک یا پلاک مخدوش از طرق مختلف شناسایی می‌شوند و جای نگرانی برای مردم وجود ندارد.

او گفت: راکبان موتورسیکلت علاوه بر اینکه با رعایت قوانین و مقررات رانندگی می‌توانند از بروز مشکل برای خود و دیگران اجتناب کنند، در حفظ امنیت ترافیکی نیز نقش خواهند داشت.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا