مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

برخورد موتور با خودرو بالاترین آمار فوتی‌های بزرگراه امام علی (ع)

مدیرکل مهندسی و ایمنی ترافیک معاونت حمل‌ ونقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص ارزیابی‌های بزرگراه امام علی تهران نیز گفت: در این بزرگراه بیشترین فوتی‌ها در حالت برخورد موتور سیکلت به خودرو رقم می‌خورد و برخورد خودرو با خودرو بیشترین آمار تصادفات منجر به فوت را در بزرگراه شهید یاسینی به خود اختصاص داده است.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از همشهری آنلاین حسین حسین‌نژاد مدیرکل مهندسی و ایمنی ترافیک معاونت حمل‌ ونقل و ترافیک شهرداری تهران که در یک برنامه رادیویی سخن می‌گفت، افزود: از آذر ماه سال گذشته به موضوع پایش تصادف‌ها و شناسایی نقاط پر تصادف توجه زیادی نشان دادیم. برخورد وسیله نقلیه با عابر پیاده بیشترین مورد تصادفات (فوتی) را در بزرگراه آزادگان تهران رقم زده است.

او در خصوص ارزیابی‌های بزرگراه امام علی تهران نیز گفت: در این بزرگراه بیشترین فوتی‌ها در حالت برخورد موتور سیکلت به خودرو رقم می‌خورند و برخورد خودرو با خودرو بیشترین آمار تصادفات منجر به فوت را به بزرگراه شهید یاسینی اختصاص داده است.

حسین‌نژاد ادامه داد: متاسفانه آمار تصادفات (منجر به فوت) در ۸ ماه نخست سال ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال قبل (۱۳۹۹) حدود ۴ درصد افزایش پیدا کرده بود.

او با اشاره به فعالیت‌های کمیته بررسی تصادف در صحنه افزود: ما در چند ماه اول امسال ۱۴۰ نقطه خطر در سه بزرگراه آزادگان و امام علی و شهید یاسینی را شناسایی کردیم و دستور ایمنی را برای این منطقه ابلاغ کردیم.

مدیرکل مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری تهران تاکید کرد: برخی اوقات رانندگان به دلیل کمبود تابلوهای ایمنی در بزرگراه‌ها تصادف می‌کنند. بعد از انجام اقدامات پیشگیرانه از تصادفات در بزرگراه‌های تهران در سه ماه آذر و دی و بهمن سال گذشته حدود ۳۰ درصد از تصادفات کاهش پیدا کردند. شهر تهران در سال ۱۴۰۰ حدود ۹ درصد تصادفات شهری کم‌تری را تجربه کرد.

به گزارش ایسنا، او با اشاره به این که ما به طور مستمر نقاط حادثه‌خیز شهر تهران را شناسایی می‌کنیم،افزود: امیدواریم تا پایان امسال مناطق مختلف تهران را شناسایی کنیم و اقدامات پیشگیرانه را در آن مناطق برپا کنیم.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
همشهری آنلاین
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا