مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

کار قابل تقدیر توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان

در روز ملی ایمنی حمل و نقل، طرح آموزش و ارائه تجهیزات ایمنی به کاربران جاده‌ای (راکبان موتورسیکلت) در بخش سیلاخور شهرستان دورودبرگزار شد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، در این طرح، فرمانده پلیس راه سه‌راهی دورود، کارشناسان اداره ایمنی و ترافیک اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و شهرستان دورود و کارشناسان هلال احمر دورود حضور داشتند.

در این برنامه که به همت اداره ایمنی و ترافیک اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در محل روستاهای عزیزآباد و ازنا بخش سیلاخور شهرستان دورود برگزار شد، ضمن آموزش نکات ایمنی عبور و مرور به راکبان موتورسیکلت حاضر در جلسه اقلام ایمنی شامل: کلاه کاسکت، بادگیر ویژه موتورسوار و برچسب چهارتکه ایمنی بین آنها توزیع گردید.

گفتنی است، براساس مصوبه کمیسیون ایمنی راه‌ها و شورای عالی انقلاب فرهنگی، هفتم اردیبهشت ماه با عنوان روز ملی ایمنی حمل و نقل نامگذاری شده است و همه ساله برنامه‌های متنوعی در حوزه آموزش و فرهنگسازی ایمنی در این روز برگزار می‌شود.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
اداره کل راهداری لرستان
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا