مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

تشریح ارائه خدمات ترخیص خودرو در نرم افزار پلیس من

رئیس پلیس راهور استان مازندران گفت: با نصب اپلیکیشن «پلیس من» دیگر نیازی به مراجعه حضوری جهت ترخیص وسایل نقلیه و برخی از خدمات راهور نخواهد بود.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایسنا، نصراله بیگلری در تشریح این خبر اظهار کرد: این نرم افزار به منظور تسریع در ارائه خدمات، ارتقای رضایت مندی، اصلاح و ساماندهی فرآیند ترخیص وسایل نقلیه توقیفی با حذف تشریفات زاید و کاهش هزینه ها از طریق ترخیص اینترنتی قابل اجرا خواهد بود.

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن در ماه ضیافت الهی و تسهیل خدمات به هموطنان در ماه مبارک رمضان، پلیس با حذف تشریفات اداری و پیشگیری از مراجعه مکرر متقاضیان به بخش های مختلف، این فرصت را از طریق اینترنت برای شهروندان مهیا ساخته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندران تصریح کرد: شهروندان می توانند با مراجعه به سایت کافه بازار «اپلیکیشن پلیس من» را دریافت و از خدمات پلیس بهره مند شوند.

سرهنگ بیگلری خاطرنشان کرد: شهروندان با نصب و عضویت در این اپلیکیشن به راحتی می توانند برخی امور پُرکاربرد نظیر استعلام و پرداخت خلافی اتومبیل یا موتورسیکلت، ترخیص خودرو، نوبت دهی، استعلام گواهینامه، نمره منفی و غیره را بدون نیاز به مراجعه حضوری به صورت آنلاین انجام دهند.

در پایان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندران برخی از تسهیلات این طرح را اینگونه اعلام کرد: فراهم کردن شرایط تقسیط جرایم رانندگی با اعطای فرصت یک ساله،  امکان ترخیص وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ثالث با اخذ تعهد، هماهنگی با شرکتهای بیمه در بخشودگی جریمه دیرکرد تمدید و تقسیط خرید بیمه، ترخیص وسایل نقلیه با ارائه مدارک مالکیت توسط مالک یا وکیل وی در صورت نداشتن قبض پارکینگ و ترخیص وسایل نقلیه توسط مالک یا متصرف قانونی با ارائه و احراز اصالت مدارک وسیله نقلیه و مدارک هویتی مراجعه کننده امکان پذیر خواهد بود.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایسنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا