مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

خودروهايى كه استانداردهاى لازم را نداشته باشند ديگر پلاك نمی‌شوند

سردار اشتری: طبق قانون و با تاکید رئیس جمهور خودرو‌های بی‌کیفیت و خودرو‌هایی که استاندارد‌های لازم را نداشته باشند دیگر پلاک‌گذاری نمی‌شوند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از فرارو، فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه خودرو‌های بی‌کیفیت پلاک‌گذاری نمی‌شوند، گفت: خودرو افرادی که رانندگی پر خطر دارند سریعا و بدون هیچ مماشاتی توقیف خواهد شد.

سردارحسین اشتری صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری گفت: میزان سفر‌های نوروزی طبق ارزیابی‌های صورت گرفته ۵۱ درصد نسبت به سال گذشته در تمامی محور‌های مواصلاتی کشور افزایش داشته است و خوشبختانه شاهد کاهش ۲۷ درصدی تلفات در جاده‌ها هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: از همه شهروندان خواهشمندیم با توجه به اتمام ایام تعطیلات نوروزی بازگشت از سفر خود را مدیریت کنند که با ترافیک‌جاده‌ای مواجه نشوند و در صورت امکان بازگشت خود را به بعد از ۱۳ فروردین‌ماه موکول کنند.

وی خاطرنشان کرد: جهت جلوگیری از بروز حوادث ناگوار جاده‌ای، خودرو رانندگانی که رانندگی پرخطر داشته و به مقررات راهنمایی و رانندگی بی‌توجهی کنند با نظر همکاران پلیس راه و راهور به سرعت توقیف خواهد شد و در این زمینه با هیچ متخلفی مماشات نخواهد شد.

اشتری اضافه کرد: تلاش‌های بسیاری در جهت کاهش حوادث جاده‌ای صورت گرفته و با شناسایی کامل نقاط حادثه‌خیز و برطرف کردن آن‌ها امید است تا ۲ سال اینده شاهد کاهش چشمگیر حوادث جاده‌ای شویم.

وی افزود: همچنین طبق قانون و با تاکید رئیس جمهور خودرو‌های بی‌کیفیت و خودرو‌هایی که استاندارد‌های لازم را نداشته باشند دیگر پلاک‌گذاری نمی‌شوند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
فرارو
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا