مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

خرید موتورسیکلت برای نیروی انتظامی لرستان

فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۷۰ دستگاه خودرو و ۲۰ دستگاه موتورسیکلت پس از سفر اخیر سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور به استان، برای این نهاد مصوب شد که به زودی خریداری و فعال می شود.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایرنا، سردار یحیی الهی افزود: همچنین اضافه شدن۹۰ نیروی کادر ثابت و ۱۰۰ نیروی سرباز به نیروی انتظامی استان لرستان مصوب شده است.

وی اضافه کرد: در سفر جانشین فرمانده کل انتظامی کشور به لرستان، این استان در انجام برخی اقدامات پیشگیرانه و عملکردی جز استان های موفق کشور معرفی شد. 

وی با بیان اینکه تعامل پلیس و مردم لرستان در سال گذشته مطلوب بوده است اظهار داشت: در سفر دیگر مسوولان فرماندهی کل انتظامی کشور به لرستان راه اندازی بیمارستان نیروی انتظامی برای خدمات دهی به مردم و کارکنان این نهاد مصوب شد.

سردار الهی همچنین با اشاره به شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: در راستای تحقق شعار ” تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین”، همه توان خود را برای امنیت اشتغال و معیشت مردم به کار خواهیم گرفت.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایرنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا