مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

هشدار جدی پليس به راكبان موتورسیکلت‌های سنگين

سومین روز از فروردین ماه ۱۴۰۱سه موتور سیکلت سنگین توسط پلیس راهور تهران بزرگ در بزرگراه شهید باکری توقیف شدند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از شفقنا، در روز چهارشنبه سومین روز از فروردین ماه ۱۴۰۱سه موتور سیکلت سنگین توسط پلیس راهور تهران بزرگ در بزرگراه شهید باکری توقیف شدند.

سرهنگ علی همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در این باره گفت: امروز چهارشنبه در سومین روز از اولین هفته اولین ماه قرن جدید ۳ دستگاه موتورسیکلت سنگین توسط سرکلانتری پلیس بزرگراه تهران در محور شهید باکری توقیف شد.

همه خانی افزود: این سه موتور سیکلت فاقد مدارک، فاقد پلاک و در حال ارتکاب تخلفات حادثه ساز بودند که پلیس رکورد اولین توقیف موتورسیکلت در قرن جدید را حوالی ساعت ۱۷ امروز به نام آنها ثبت کرد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در پایان گفت: راکبان موتور سیکلت‌های سنگین که فاقد مجوز و مدارک هستند بدانند پلیس در بحث موتورهای سنگین بی مجوز، بی پلاک و….که در سطح شهر تردد دارند و با نوع پر خطر رانندگی آرامش رانندگان دیگر را برهم می زنند طبق قانون و البته به خواست مردم که در این باره از پلیس بسیار مطالبه دارند برخوردی جدی خواهد داشت.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
شفقنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا