مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مرکز معاینه فنی جی اصفهان با احداث سالن‌های معاینه فنی موتورسیکلت ارتقاء خواهد یافت

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: از برنامه‌های این سازمان در سال ۱۴۰۱ ایجاد درآمدهای پایدار با سرمایه‌گذاری و مشارکت بخش خصوصی است که از جمله آن می‌توان به ایجاد مرکز معاینه فنی موتورسیکلت و تست CNG و مولدسازی دارایی‌های سازمان پایانه‌ها اشاره کرد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایمنا، علی‌اکبر رسالت اظهار کرد: قرارگیری پایانه‌های مسافربری شهر اصفهان در مبادی ورودی و استفاده روزانه شهروندان و مسافران درون‌استانی و برون‌استانی از خدمات آن، لزوم برنامه‌ریزی و ارتقای زیرساخت‌های کمی و کیفی جهت بهبود ارائه خدمات را اجتناب‌ناپذیر کرده است.

وی با بیان اینکه قبل از شیوع ویروس کرونا استقبال مسافران از پایانه‌های زمینی در شهر اصفهان قابل توجه بوده است، ادامه داد: در هشت ماه نخست سال ۱۳۹۸ بالغ بر ۴۳۴ هزار مسافر از طریق پایانه‌های زمینی تردد داشته‌اند که با شیوع این ویروس و اعمال برخی محدودیت‌ها، تعداد مسافران در سال گذشته و امسال نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ به ترتیب با کاهش ۵۲ و ۵۰ درصدی مواجه شده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: شرایط کرونایی باعث تحمیل صدمات زیادی به فعالان حاضر در پایانه‌های مسافربری زمینی شهر اصفهان اعم از سازمان پایانه‌ها، شرکت‌های حمل‌ونقل و سایر ذی‌نفعان شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های سازمان پایانه‌های مسافربری برای سال آینده گفت: از برنامه‌های این سازمان در سال ۱۴۰۱ ایجاد درآمدهای پایدار با سرمایه‌گذاری و مشارکت بخش خصوصی است که از جمله آن می‌توان به ایجاد مرکز معاینه فنی موتورسیکلت و تست CNG، مولدسازی دارایی‌های سازمان پایانه‌ها برای افزایش ذخیره ملکی و توسعه تبلیغات شهری در پایانه‌ها اشاره کرد.

رسالت با بیان این‌که مهم‌ترین رویکردهای سازمان پایانه‌های مسافربری حفظ شرایط موجود و رسیدن به ثبات مالی، اقتصادی، کاری و اداری و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در پایانه‌ها است، افزود: بهینه‌سازی منابع انسانی و استفاده از نیروی جوان و تحصیلکرده در پایانه‌ها نیز، از دیگر برنامه‌های این سازمان است.

وی اضافه کرد: سیاست جذب سرمایه‌گذار و ایجاد پروژه‌های مشارکتی در دستور کار سازمان پایانه‌ها قرار گرفته است تا این سازمان با منابع در اختیار خود بتواند مجموعه‌ای از پروژه‌های مشارکتی را تعریف کند و برای بهره‌برداری به اطلاع عموم شهروندان برساند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با بیان اینکه مرکز معاینه فنی “جی” بهترین مرکز استانی و یکی از بهترین مراکز معاینه فنی در سطح کشور است، افزود: در نظر داریم این نوع مراکز را ارتقا دهیم؛ احداث یک مرکز معاینه فنی همانند مرکز جی در غرب اصفهان در مرحله مطالعات و بررسی قرار دارد.

وی تصریح کرد: مرکز معاینه فنی جی نیز با احداث سالن‌های معاینه فنی موتورسیکلت به عنوان اولین مرکز معاینه فنی موتورسیکلت در استان و معاینه فنی خودروهای CNG ارتقا خواهد یافت.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایمنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا