مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مازیار ناظمی: ارتباط بین‌المللی فدراسیون موتورسواری در سال آینده گسترش می یابد

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی کشور گفت: یکی از برنامه‌های سال ۱۴۰۱ این فدراسیون ارتباط و تعامل بین المللی هرچه بیشتر با کشورهای جهان است.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایرنا، مازیار ناظمی گفت: از طریق این رشته پرطرفدار می‌توانیم با کشورهای حوزه خلیج فارس ارتباط برقرار کنیم که این امر نیاز به هماهنگی با دستگاه‌های مرتبط از جمله وزارت امور خارجه و گمرکات دارد.

وی اظهارداشت: باتوجه به اینکه اقدام های بسیار خوبی که در کشور توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای کنترل و پیشگیری سویه‌های مختلف کرونا صورت گرفته است، فدراسیون برنامه‌ها و مسابقات مختلفی تدوین کرده است که  از اردیبهشت ۱۴۰۱ آغاز می‌شود.

ناظمی افزود:  تا پایان سال ۱۴۰۱ علاوه بر اجرای چندین مسابقه توسط کمیته‌های تحت پوشش، بطور متوسط ۵ تا ۶ راند مسابقه موتورکراس در کشور برگزار خواهد شد.

وی گفت: در نیمه اول سال آینده نیز مسابقه چندجانبه با نام شهیدان حمید و مهدی باکری در سطح بین المللی در ارومیه  و با حضور چهار کشور همجوار استان آذربایجان غربی برگزار خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی کشور بیان کرد: در سال ۱۴۰۰ ” فهیمه نعمت الهی ” اولین دختر موتورکراس کشور به مسابقات جهانی در ترکیه اعزام شد و  سحر رضایی نیز  با ۱۸ سال سن  یکی از امیدهای آینده فدراسیون، امسال در  مسابقات امارات حضور پیدا خواهد کرد.

 ناظمی گفت: این فدراسیون مفتخر  است با وجود مشکلاتی که ویروس منحوس کرونا در طول ۲ اخیر سال ایجاد کرد، در ۶ ماه دوم سال ۱۴۰۰ مسابقات بیشتری را با برنامه ریزی و همکاری هیات ها  اجرا کرد.

وی  با بیان اینکه جدا از کراس در اندرو نیز فدراسیون خانواده بزرگی است، افزود:  با توجه به مجموعه وسیعی که مخاطبان آن دارند در ایام دهه مبارک فجر امسال، اولین پیست  استاندارد بین المللی کشور این بخش باحضور  وزیر ورزش و جوانان در مجموعه آزادی تهران راه اندازی شد.

رئیس فدراسیون  موتورسواری و اتومبیل رانی کشور اظهارداشت: راه اندازی این مکان با نگاه همگانی به عنوان یکی از زیرساخت های کم نظیر و بی نظیر، فرصتی برای کسانی است که در حوزه  موتور و اتومبیل استطاعت مالی نداشته باشند تا از آن بهره مند شوند.

وی تاکید کرد: تفکر فدراسیون این است که مسابقات را از تهران به دیگر  شهرستان‌ها  و مناطق مرزی بویژه در نقاطی که علاقه مندان زیادی دارد، تعمیم و گسترش دهیم.

ناظمی گفت: شهرستان گناوه که بزرگترین خط ساحلی استان بوشهر را در اختیار دارد، احیا و ساماندهی بخش پرطرفدار موتورهای چهارچرخ در کلاس های مختلف توسط باشگاه خصوصی فجر در این نقطه در حال انجام  است.

تجلیل از خبرنگاران شهرستان گناوه باحضور رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در این نشست گفت: یکی از مسئولیت های مهم در امر ورزش، جدا از  بحث قهرمانی، ایجاد نشاط و شادابی در جامعه است که فدراسیون به آن اعتماد و اهتمام جدی دارد.

مازیار ناظمی با بیان اینکه از سرمایه گذاران بخش خصوصی حمایت می کنیم، افزود:  سرمایه گذاری در امر ورزش هزینه نیست بلکه سرمایه ای برای کشور است که ثواب اخروی و دنیوی دارد.

وی  گفت: در شهرستان گناوه یک سرمایه گذار بخش خصوصی  پیست موتورسورای احداث کرده است که جای تقدیر دارد و باید از آن حمایت کنیم.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور ادامه داد: استان بوشهر دارای دو پیست در بندرگاه بوشهر و دشتستان است که قرار است در روزجمعه  مسابقات کشوری در بوشهر برگزار شود و  اگر مشکلی بخاطر شرایط کرونایی پیش نیاید هزاران نفر حضور خواهند یافت.

فرماندار گناوه گفت: ورزش جز لاینفک انسان‌ها بویژه جوانان است که موجب نشاط، آسایش و آرامش می شود.

محمدتقی صفری افزود: شهرستان گناوه علاقمندان زیادی به ورزش در رشته های مختلف دارد و تاکنون ورزشکاران زیادی از این منطقه موفق کسب مقام های آسیایی و جهانی شده اند.

وی بیان کرد: سپردن کارها به بخش خصوصی بازدهی خوبی دارد و فرمانداری در این زمینه برای توسعه زیرساخت های ورزشی به شرط برنامه ریزی و اصول و قاعده کمک می کند.

رئیس هیات  موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان بوشهر گفت: حمایتی که فدراسیون از این هیات داشته است بی سابقه بوده و در این زمینه در مدت ۲ ماه برگزاری دو راند مسابقات کشوری را به این استان واگذار کرد.

مهدی شمسی افزود:  بوشهر تنها استانی در کشور است که دو راند موتورسواری توانسته برگزار کند و همه هزینه‌های آن بدون هیچ حمایتی توسط ورزشکاران این رشته و  هیات تامین شد.

وی بیان کرد: در ۲۰ اسفند ماه جاری نیز یک مسابقه موتور کراس کشوری راند سوم را در  پیست ساحلی بندرگاه بوشهر باحضور ۱۰۰ ورزشکار برگزار خواهیم کرد.

شمسی گفت: احداث پیست در چند نقطه از استان بوشهر در دستور کار قرار گرفته است.

وی از پیگیری فرماندار گناوه در حل مشکل آب پیست موتورسواری باشگاه فجر این شهرستان تقدیر کرد و گفت: درصددیم در سال آینده یک دوره مسابقه به صورت تورنمنت چهارجانبه در این پیست و  یک دوره مسابقه موتورهای چهارچرخ کشوری نیز  در صورت فراهم کردن زیرساخت ها در گناوه برگزار کنیم.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی باشگاه فجر گناوه از خبرنگاران این شهرستان تقدیر کرد و گفت: خبرنگاران همواره در کنار ما بودند و نقشی مهم در پیشبرد اهداف این هیات داشته است.

محمد محمدی افزود: فرماندار این شهرستان حمایت خوبی از پیست و بویژه موضوع حل آب آن انجام دادند.

در پایان این آیین از خبرنگارانی که با باشگاه موتورسواری و اتومبیلرانی باشگاه فجر گناوه همکاری داشتند تقدیر و جوایزی به آنها اهدا شد.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایرنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا