مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سرهنگ علی اصغر شریفی: اطفال را سوار موتورسیکلت نکنید

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: موتورسواران قبل از آغاز رانندگی لازم است که کلاه کاسکت استاندارد را سر و بعد تردد خود را شروع کنند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: فاصله طولی خودروها با یکدیگر از موضوعات بسیار مهم در هنگام رانندگی است و باید تمامی خودروها فاصله را را با خودروهای مقابل رعایت کنند همچنین  در حین رانندگی تمام حواس خود را صرفا به رانندگی معطوف داشته و از انجام هرگونه حرکاتی که تمرکز آنها را به هم بریزد و حواس راننده را مشغول کار دیگری  می کند جدا خودداری کنند.

به گفته رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، خصوصا موتورسیکلت سواران باید چنین مسئله‌ای را بیشتر جدی بگیرند و قبل از آغاز رانندگی لازم است که کلاه کاسکت استاندارد سر کنند و بعد تردد خود را شروع کنند، همچنین اطفال نباید سوار بر موتور شوند.

سرهنگ شریفی گفت: برای مثال به تازگی یک موتورسیکلت سوار در حال حرکت بوده اما به دلیل عدم رعایت فاصله طولی با خودرو مقابل، تصادف جدی رخ می دهد متاسفانه موتورسیکلت به همراه راکب به زمین خورد و از ناحیه دست و صورت دچار آسیب شد. عدم رعایت فاصله طولی می تواند موجب تصادفات شود.

به گفته رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران، پس از وقوع حادثه، شهروندان یا راننده باید سریعا با پلیس تماس بگیرد تا پلیس با حضور خود نسبت به کنترل محدودیت ترافیکی آن منطقه اقدام کند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا