مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

قوانین ویژه برای موتورسواران در بزرگراه‌های اصفهان اجرا خواهد شد

قوانین ویژه به منظور کنترل ورود و تردد موتورسیکلت سواران بر اساس مصوبه روز چهارشنبه شورای ترافیک در بزرگراه‌های استان اصفهان اجرایی می شود.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایرنا،نشست شورای ترافیک استان ظهر چهارشنبه در محل استانداری اصفهان برگزار شد،یکی از محورهای گفت و گو در این نشست عدم رعایت قوانین توسط موتورسیکلت ها و عابرین پیاده و تصادفات منجر به فوت در حال افزایش در استان بود.
عبور از چراغ قرمز و تردد بیش از اندازه در بزرگراه‌ها مواردی بود که به عنوان نکات قابل بررسی در این نشست مطرح شد.
رفع نقاط حادثه خیز برای موتور سیکلت سواران،تشویق موتورسواران قانونمند،اجباری شدن استفاده از کلاه ایمنی،منع تردد موتور سیکلت در بزرگراه ها و اتوبان ها،نصب تابلوهای ورود ممنوع موتورسیکلت،جریمه و توقیف موتورسیکلت و اعمال قانون توسط نیروهای راهور به صورت حضوری از جمله موارد مطرح شده برای کاهش تصادفات منجر به فوت موتور سوران در این نشست بود.

همچنین نصب علائم ورود ممنوع موتورسیکلت به بزرگراه‌ها از جمله مهمترین این مصوبات بود.

از دیگر نکات مهم این شورا رفع نقاط حادثه خیز استان بود که از سال ۹۸،حدود ۲۰۴ نقطه حادثه خیز اصفهان شناسایی شده بود که بخشی از آنها با آشکار سازی و رفع نقطه حادثه خیز رفع و اکنون به ۱۴۰ نقطه رسیده است که مابقی رفع نقاط حادثه خیز برای سال آینده برنامه ریزی شده است.
 بیش از نیمی از جان باختگان تصادفات درون شهری استان اصفهان راکبان موتورسیکلت هستند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایرنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا