مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

نخستین آموزشگاه رانندگی موتورسیکلت در ماسال افتتاح شد

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ماسال: آشنایی موتورسواران با قوانین راهنمایی و رانندگی را از مهمترین اهداف راه اندازی این مرکز است.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از صدا و سیما، پلیس راهنمایی و رانندگی ماسال در مراسم افتتاح اولین آموزشگاه موتورسیکلت در این شهرستان با اشاره به رفت و آمد بدون گواهینامه بخشی از موتورسواران گفت: با راه اندازی این مرکز و آموزش صحیح به موتورسواران قطعا شاهد کاهش تلفات ناشی از تصادفات با موتورسیکلت خواهیم بود.

سرگرد علی محمدی آشنایی موتورسواران با قوانین راهنمایی و رانندگی را از مهمترین اهداف راه اندازی این مرکز بیان کرد و افزود: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و همچنین استفاده از کلاه ایمنی توسط موتورسواران بخش اعظمی از تصادفات و تلفات جانی متاثر از این سوانح کاهش خواهد یافت.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند با ثبت نام در دوره‌های آموزشی این مرکز، و گذراندن آموزش‌های تئوری و عملی و موفقیت در آزمون، گواهینامه موتورسیکلت را از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان ماسال دریافت.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ماسال با اشاره به اینکه این آموزشگاه را که بخش خصوصی در زمینی وسعت ۳۰۰مترمربع و یک پیست آموزشی و آزمون به مساحت ۲۰۰۰مترمربع تاسیس کرده است گفت: برای ۶ ایجاد اشتغال شد.

دادستان ماسال نیز در این مراسم گفت: با افتتاح آموزشگاه موتورسیکلت در شهرستان ماسال این ظرفیت برای شهرستانهای مجاور وجود دارد که در کلاس‌های این آموزشگاه شرکت کنند.

امیرعلی بهدادی افزود: همه اشخاصی که گواهینامه ندارند بستر خوبی فراهم شده است که در کلاس‌های این آموزشگاه راهنمایی و رانندگی موتورسیکلت شرکت کنند.

وی گفت: دستگاه قضایی در شهرستان می‌تواند برای افرادی که مرتکب جرم شده و فاقد گواهینامه است از ظرفیت جایگزین حبس به صورت معرفی افراد به آموزشگاه استفاده کند تا شاهد راهنمایی رانندگی و کاهش تصادفات و در نتیجه تلفات جانی و خسارات مالی باشیم.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
صداوسیما
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا