مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

نقش نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست در حمایت از استارت‌آپ‌ها

انصاری گفت: اگر حضور حداکثری بخش‌های مختلف را در نمایشگاه شاهد باشیم، فعالیت استارتاپ‌ها هم می‌تواند در استفاده از فناوری‌های جدید و به روز برای پایش و کنترل آلودگی هوا و… تاثیر گذار باشد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از آنا، شینا انصاری، در پاسخ به این سوال که برگزاری نمایشگاه محیط زیست چه مقدار می‌تواند در حمایت از استارتاپ‌های محیط زیستی تاثیرگذار باشد، اظهار کرد: برنامه‌هایی مانند نمایشگاه که در آن کارهای محیط زیستی و اقدامات بخش‌های مختلفی که با محیط زیست هم‌خوانی دارند را به نمایش میگذارند، از جهت آگاهی بخشی، اطلاع رسانی و ترغیب سایر بخش‌ها مانند برخی صنایع برای پای کار آمدن و هم سو شدن با محیط زیست و پیاده سازی استانداردهای محیط زیستی می‌تواند موثر باشد.

مدیرکل محیط زیست شهرداری تهران ادامه داد: اگر حضور حداکثری بخش‌های مختلف را در نمایشگاه شاهد باشیم، فعالیت استارتاپ‌ها هم می‌تواند در استفاده از فناوری‌های جدید و به روز برای پایش و کنترل آلودگی هوا و… تاثیر گذار باشد.

وی درباره حضور برخ افراد از سایر کشورها در نمایشگاه گفت: در نمایشگاه بین المللی محیط زیست اگر کشورهای دیگر هم شرکت کنند، تجربه خوبی کسب می‌شود.

انصاری در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر تاثیر و سهم موتورسیکلت‌های کاربراتوری در آلودگی هوا گفت: شرکت کنترل کیفیت هوا شهرداری تهران در این زمینه سال ۹۶ مطالعاتی انجام داد و سهم هریک از وسایل نقلیه از جمله موتورسیکلت‌ها، خودروها، اتوبوس‌ها و… را مشخص کرد.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
آنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا