مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

پاسگاه‌های محیط بانی گیلان با موتورسیکلت‌های جدید تجهیز شد

پاسگاه‌های محیط بانی گیلان برای رصد و پایش مناطق تحت مدیریت به ۴۰ دستگاه موتور سیکلت مجهز شد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان گفت: پاسگاه‌های محیط بانی گیلان برای رصد و پایش مناطق تحت مدیریت به ۴۰ دستگاه موتورسیکلت به ارزش حدود ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان مجهز شد.

رضا زمانی با اشاره به لزوم تجهیز و به روز کردن پاسگاه‌های محیط زیست افزود: تعمیر، بهسازی و تجهیز پاسگاه‌های محیط زیست استان آغاز و اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.


وی گفت: سازمان حفاظت محیط زیست کشور در راستای تجهیز و نوسازی ناوگان موتوری، اقدام به خرید و به کارگیری موتور سیکلت‌های جدید کرده و با توجه به گستردگی مناطق تحت مدیریت استان، لزوم تجهیز یگان حفاظت این اداره کل به موتور سیکلت‌های مدرن و به روز در دستور کار قرار گرفت.


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان افزود: با وجود کمبودها، محیط بانان استان با رصد و پایش شبانه روزی مناطق تحت مدیریت تلاش می‌کنند که تا آسیبی به محیط زیست وارد نشود و در مقابله با افراد متخلف و سوءاستفاده کنندگان برخوردی قاطع دارند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان از مردم و دوست داران طبیعت خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و تخلف مراتب را از طریق شماره تماس ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
خبرگزاری صدا و سیما
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا