مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

اخطار پلیس البرز به موتورسیکلت‌های فاقد برچسب معاینه فنی

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی البرز با اشاره به افزایش آلودگی هوا در این استان، از رانندگان خواست نسبت به رفع نقص فنی خودروهای خود برای کاهش آلایندگی اقدام کنند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ حمد الله رحمتی پور در جمع خبرنگاران گفت: طرح برخورد با خودروهای آلاینده و دودزا در استان البرز تشدید شده و با خودروهای شخصی، دولتی و موتورسیکلت‌های فاقد برچسب معاینه فنی برخورد قانونی خواهد شد.

وی اضافه کرد: مردم تا حد امکان از هر گونه فعالیتی که منجر به افزایش آلودگی هوا می‌شود، خودداری کنند و از خروج غیر ضروری از منازل و فعالیت‌های طولانی یا سنگین اجتناب ورزند.

سرهنگ رحمتی پور افزود: خودروهایی که عمر تولید آنها کمتر از چهار سال باشد نیازی به معاینه فنی ندارند اما بالای چهار سال باید برگه معاینه فنی دریافت کنند.

این مقام انتظامی بیان کرد: با توجه به وضعیت هوای استان البرز انتظار می‌رود شهروندان نسبت به دریافت برگه معاینه فنی خودروهای خود و رفع نواقص فنی آنها اقدام کنند.

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی البرز در پایان خاطرنشان کرد: اکنون ۱۱ مرکز معاینه فنی خودرو در استان البرز فعال است که از این تعداد یک مرکز در شهرستان ساوجبلاغ، سه مرکز در نظرآباد و بقیه در کرج قرار دارند که مردم می‌توانند برای دریافت برگه معاینه فنی خودروهای خود به این مراکز مراجعه کنند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایسنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا