مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

راهپیمایی 22 بهمن امسال موتورسیکلتی شد

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران از برگزاری راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ به سوی میدان آزادی در پایتخت خبر داد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از فارس، حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی دستگاههای اجرایی تهران در سالن همایش‌های برج آزادی، ضمن اشاره به اهمیت دهه فجر و یوم الله ٢٢ بهمن و با تقدیر از فعالیت‌های انجام شده در این دهه، اظهارکرد: اجرای بانگ تکبیر در شب ٢٢ بهمن و نور افشانی در سطح استان تهران همزمان با سردادن ندای تکبیر از برنامه های مهم ایام پیش رو است.

وی گفت: راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن ۱۴۰۰ به طور خودرویی و موتوری در تهران و شهرستانهای استان برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد دهه فجر استان تهران ضمن بیان اینکه این برنامه در تهران به سوی میدان آزادی انجام می شود، افزود: مسیر ها و اطلاعات تکمیلی به اطلاع مردم انقلابی تهران خواهد رسید.

وی عنوان کرد: اگر چه مایل بودیم راهپیمایی باشکوه ٢٢ بهمن مانند همیشه برگزار شود ولی به دلیل اهمیت حفظ سلامت مردم در شرایط کرونایی امسال نیز شاهد برگزاری مراسم خودرویی بوده و به لطف الهی شاهد خلق صحنه های حماسی در آغاز چهل و چهار سالگی انقلاب خواهیم بود.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
فارس
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا