مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

از سال آینده تمام مراحل نقل‌وانتقال مالکیت موتورسیکلت و خودرو به‌صورت برخط انجام می‌شود

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه گفت: با مصوبه اعضای کمیسیون نیروی انتظامی مکلف شد طوری برنامه‌ریزی کند تا از ابتدای سال 1401 تمام مراحل نقل و انتقال مالکیت خودرو و موتورسیکلت به‌صورت برخط انجام شود و مراجعه حضوری صرفا برای فک و نصب پلاک باشد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از فارس، رحیم زارع نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست کمیسیون تلفیق بودجه گفت: با مصوبه کمیسیون شرکت‌های بیمه مکلف شدند مبلغ 500 میلیارد تومان را‌‌‌‌‌‌‌‌ از اصل حق بیمه تشخیص ثالث دریافتی را‌‌‌‌‌‌‌‌ در اختیار سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، نیروی انتظامی، سازمان اورژانس کشور، جمعیت هلال احمر و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران جهت اموری که منجر به کاهش تصادفات، مرگ و میر و ساخت برنامه برنامه‌ها برای فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی در جهت کاهش حوادث رانندگی می‌شود پرداخت کنند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه اظهار داشت: همچنین طبق مصوبه کمیسیون صندوق تامین خسارت‌های بدنی مکلف شد نسبت به پرداخت دیه زندانیانی که در حال حاضر در زندان به سر می‌برند و قبل از لازم الاجرا شدن قانون بیمه اجباری به زندان رفته‌اند نسبت به آزادسازی‌شان از طریق معرفی ستاد دیه کشور به صورت بلاعوض نسبت به آزادی آنها اقدام کند.

زارع خاطرنشان کرد: علاوه بر این مصوبه کمیسیون تلفیق نیروی انتظامی مکلف شد از ابتدای سال 1401 سامانه تعویض پلاک انواع خودرو و موتورسیکلت را‌‌‌‌‌‌‌‌ به نحوی ایجاد کند که تمام مراحل نقل و انتقال مالکیت به صورت برخط انجام شود و مراجعه حضوری صرفا برای فک و نصب پلاک باشد.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
فارس
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا