مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

از ناموفق بودن طرح دوچرخه‌سواری تا شعار نه به موتورسیکلت

به گزارش موتورسیکلت نیوز، سیدابراهیم معتمدی، در جلسه شورای ورزش همگانی در سالن امام جواد (ع) استانداری قم در مردادماه برگزار شد، بیان داشت: شهرداری برای فرهنگ‌سازی استفاده از دوچرخه در سال‌های گذشته تلاش بسیاری کرد ولی به دلیل اینکه سایر دستگاه‌های استان با این نهاد هم‌افزایی لازم را انجام ندادند، این اقدام‌ها هیچ بازخورد موثری درپی نداشت. وی با بیان اینکه سالانه ۲۵ میلیارد ریال برای نگهداری ایستگاه‌های دوچرخه به شهرداری تحمیل می‌شد گفت: به‌دلیل اینکه هیچ استفاده‌ای از این دوچرخه‌ها صورت نمی‌گرفت، این ایستگاه‌های دوچرخه اواخر سال گذشته از سطح شهر جمع‌آوری شد.

طرح شعار نه به موتورسیکلت

مدیرکل آموزش‌وپرورش قم نیز درجلسه شورای ورزش همگانی قم با بیان اینکه مشکل حاد استان، آمار بالای استفاده از موتورسیکلت است گفت: استفاده زیاد از این وسیله نقلیه موجب آمار بالای تصادف‌ها شده است. حمیدرضا شیخ‌الاسلام افزود: آموزش‌وپرورش قم به‌دنبال اجرای طرحی با شعار «موتورسیکلت نه» به دنبال فرهنگ‌سازی و کاهش استفاده از موتورسیکلت‌ها توسط نوجوانان و دانش‌آموزان است که در این مسیر همکاری سایر دستگاه‌ها ضروری است.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا