مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

دختران موتورسوار کشور «تونس» به‌دنبال تشکیل یک باشگاه کاملا زنانه موتورسواری/ بانوان به‌دلیل این‌که احساس امنیت نمی‌کنند این ورزش را انجام نمی‌دهند

بیش از ۳۰۰ زن در تونس گواهینامه رانندگی موتورسیکلت دارند اما به دلیل اینکه احساس امنیت نمی‌کنند این ورزش را انجام نمی‌دهند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از فرارو، اعضای باشگاه «کوئین بایکرز» در تونس با موتورسواری تلاش می‌کنند تا کلیشه‌های اجتماعی را به چالش بکشند و زنان بیشتری را به پیوستن تشویق کنند.

به گزارش فرارو، خدیجه حسینی، عضو باشگاه موتورسواری کوئین بایکرز، گفت: بیش از ۳۰۰ زن در تونس گواهینامه رانندگی موتورسیکلت دارند اما به دلیل اینکه احساس امنیت نمی‌کنند این ورزش را انجام نمی‌دهند.

وی افزود: آن‌ها نمی‌توانند باشگاه‌هایی را پیدا کنند که بتوانند به آن تعلق داشته باشند، زیرا نمی‌خواهند با مردان کار کنند و یک گروه کاملاً زنانه می‌خواهند. بنابراین، هدف ما این است که یک باشگاه فقط برای زنان ایجاد کنیم. 

وفا خلیفه عضو دیگر این باشگاه می‌گوید: این ایده زمانی به وجود آمد که همه ما از هم جدا بودیم. هر زن یک موتور سیکلت داشت، اما تنها بود. خدیجه آمد و ما را جمع کرد. او به دنبال ما گشت. در شبکه‌های اجتماعی و پیدا کرد. سپس او پیام‌هایی ارسال کرد که چرا ما اینقدر از یکدیگر دور هستیم. همه ما از این ابتکار بسیار خوشحال بودیم و داشتن یک باشگاه موتور سواری کاملاً زنانه عالی است. 

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
فرارو
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا