مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

یاماها یک اسکوتر هیبریدی شیک و اقتصادی را روانه بازار می‌کند

یاماها مجموعه‌ای از اسکوترهای هیبریدی را در اندونزی، تایلند و سایر بازارهای آسیای جنوب شرقی ارائه می‌کند که برد و عملکرد عالی را به ویژه برای مشتریانی که می‌خواهند در هزینه بنزین صرفه‌جویی کنند، ارائه می‌دهد و حالا تیم آبی اسکوتر هیبریدی Fazzio در اندونزی را به نمایش گذاشته است.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، موتور تک سیلندر SPOHC Fazzio Hybrid با حجم 124.8 سی‌سی و با گیربکس CVT و تسمه محرک، 8.3 اسب بخار قدرت در 6500 دور در دقیقه تولید می کند که آن را برای رفت و آمدهای درون شهری و اطراف شهر مناسب می‌کند. هنگام شتاب‌گیری تحت بارهای سنگین، موتور ژنراتور هوشمند با آزاد کردن یک موج قدرت تا سه ثانیه به موتور کمک می‌کند. اقتصاد موتور با اضافه شدن (استارت/استاپ) موتور برای کاهش صدا و آلودگی در هنگام دور آرام بیشتر بهبود یافته است.

علاوه‌بر سیستم هیبریدی، Fazzio دارای امکانات سواری از جمله کلید هوشمند، درگاه شارژ USB و فضای ذخیره‌سازی در زیر فرمان است. دو قلاب بار، آویز لوازم جانبی در طرفین، یک تخته کف بزرگ و 17.8 لیتر فضای ذخیره‌سازی زیر صندلی، همگی از ویژگی‌های استاندارد Fazzio هستند. در مورد فناوری، این محصول به لطف اتصال گوشی هوشمند از طریق برنامه Y-Connect، که به شما امکان می‌دهد اطلاعات را بر روی صفحه ابزار LCD دیجیتال اسکوتر مشاهده کنید. همچنین به شما اعلان‌هایی برای پیامک‌ها و تماس‌های از دست رفته را بدون نیاز به بیرون آوردن گوشی از جیب خود می‌دهد.

این اسکوتر در یک بسته زیبا و کوچک طراحی شده است. چراغ جلوی LED این اسکوتر دارای یک قاب بیضی شکل است که به آن ظاهری قدیمی می‌دهد. سیستم تعلیق از دو شاخ تلسکوپی استاندارد در جلو و یک تک شوک قابل تنظیم در عقب تشکیل شده است و بر روی رینگ‌های آلیاژی 12 اینچی سوار می‌شود. این مسیر به لطف یک ترمز هیدرولیک دیسکی در جلو و یک ترمز مکانیکی در عقب متوقف می‌شود.

برای مطالعه اخبار بیشتر از یاماها اینجا را کلیک کنید.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
Rideapart
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا