مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

فرماندار قم تعداد موتورسیکلت‌های در حال تردد این شهر را اعلام کرد

فرماندار قم با اشاره به تردد بیش از 350 هزار موتورسیکلت در شهر قم، گفت: این وسایل نقلیه سهم 30 درصدی از سفرهای درون‌شهری را به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از فارس، مرتضی حیدری در جلسه شورای سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم که عصر امروز در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: حجم بالای موتورسیکلت‌ها، عامل بی‌نظمی در حمل‌ونقل مسافر توسط ناوگان عمومی شهر شده است.

وی با اشاره به اهمیت به‌روزرسانی و ارتقای کیفت ناوگان عمومی شهرداری قم گفت: برای برون‌سپاری خدمات در سازمان اتوبوس‌رانی قم باید از تجربه‌های گذشته در امر خصوصی‌سازی استفاده شود.

فرماندار قم با بیان اینکه اگر بخشی از این اتوبوس‌ها به رانندگان واگذار شود، رانندگان نسبت به نگهداری از آن‌ها اهتمام بیشتری خواهند داشت، افزود: هم‌اکنون در مسئله نگهداری و نظافت از اتوبوس رویه مطلوبی در شهر قم وجود ندارد و باید در این زمینه تدابیر دیگری اندیشیده شود.

وی با اشاره به اهمیت مسئله نظافت و نگهداری از اتوبوس‌های شهری، یادآور شد: باید تلاش شود تا با واگذاری ناوگان اتوبوس‌رانی به افراد توانمند و دلسوز، عمر این ناوگان را افزایش بدهیم.

حیدری خاطرنشان کرد: تردد بیش از ۳۵۰ هزار موتورسیکلت و سهم ۳۰ درصدی موتورسیکلت‌ها از سفرهای شهری، نظم شهر را در مسائل ترافیکی و حمل‌ونقلی به‌هم‌ریخته است.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
قم
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا