مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سرهنگ جابری: شهرستان بوشهر در رتبه اول تصادفات استانی قرار گرفت

رئیس پلیس راهور استان بوشهر گفت: امسال در استان بوشهر شاهد افزایش ۲۶ درصدی تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از صدا و سیما، وی اضافه کرد: رعایت سرعت مطمئن، استفاده از کمربند ایمنی، پرهیز از تخلفات حادثه ساز، استفاده نکردن از تلفن همراه در هنگام رانندگی، نصب تجهیزات الکترونیک و سرعت کاه استاندارد و رعایت ضوابط قانونی در زمینه عابرین پیاده از مواردی است که باید به آن توجه کرد.

سرهنگ پاپری افزود: بیشترین تصادف‌ها ناشی از سرعت غیرمجاز بالای ۵۰ کیلومتر در معابر شهری است که بزرگراه آزادی، شهید قرنی، شهدای خلیج فارس و طالقانی ازآن جمله است.

وی گفت: تخلفات راکبین موتور سیکلت از دیگر مواردی است که خانواده‌ها باید بر عملکرد فرزندان خود توجه کرده که بدون گواهی نامه اقدام به رانندگی با موتور نکنند. اگر اقدام به رانندگی در معابر دارند نیز حتما از کلاه ایمنی استفاده کنند، زیرا، ۷۰ تا ۸۰ درصد مرگ و میر‌ها در تصادات موتورسیکلت ناشی از ضربه به سر است که بیشتر در گروه سنی ۱۸ تا ۲۵ سال رخ می‌دهد.

سرهنگ پاپری به عابرین پیاده توصیه کرد: برای عبور از خیابان از گذر عابر پیاده استفاده و در شب با لباس رنگ روشن تردد کنند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
صداوسیما
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا