مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سخنان میرزایی قمی درباره نمایشگاه «حمل‌ونقل پاک»

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با تأکید بر اهمیت و ضرورت اتخاذ و اجرای سیاست‌هایی همچون به‌کارگیری شیوه‌های حمل و نقل پاک، کاهش مخاطرات محیط زیستی با محوریت کاهش آلودگی هوا و تسهیل در عبور و مرور شهروندان در کلانشهر تهران گفت: به این منظور مدیریت شهری رویکرد انسان‌مدارانه با هدف حفظ و بهبود محیط زیست شهری را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایسنا، محمدمهدی میرزایی قمی افزود: به این منظور برنامه‌های نرم‌افزاری مکمل فعالیت‌های سخت‌افزاری است که از جمله می‌توان به اقدامات آموزشی، آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی اشاره کرد. برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی و عمومی نیز از جمله راهکارهای شناساندن آثار و نتایج مثبت اقدامات محیط زیستی به شهروندان است.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاهی تحت عنوان حمل و نقل پاک شهری در پایان هفته جاری از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با هدف آشنایی با وسایل نقلیه پاک شهری از جمله انواع دوچرخه، اسکوترهای برقی، موتورسیکلت‌های برقی و خودروهای برقی و سیاست افزایش استفاده و توسعه آن‌ها برپا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران؛ نمایشگاه حمل و نقل پاک با حضور شرکت‌ها و پژوهشکده‌های فعال در زمینه تولید و واردات وسایل نقلیه پاک و استارت‌آپ‌های حمل و نقل اشتراکی پاک و هوشمند و صنایع وابسته طی روزهای 6 و 7 بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران در بوستان گفت و گو برگزار می‌شود و حضور در آن برای عموم شهروندان و علاقه‌مندان آزاد است.

بیشتر بخوانید:

برگزاری نمایشگاه «حمل‌ونقل پاک» در بهمن 1400

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایسنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا