مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

تور شهری موتورسوارى به مناسبت گرامی‌داشت روز مادر برگزار شد

کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی در آستانه فرارسیدن گرامی‌داشت مقام زن و مادر، اولین تور شهری موتورسواری خود را با ۵۰ دستگاه موتورسیکلت پس از یک‌سال در شهر تهران برگزار کرد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت،این رویداد با بیش از ۵۰ دستگاه موتورسیکلت شهری زیر ۲۵۰ سی سی با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد. 

مجموعه فرهنگی‌تجاری ایران‌مال نقطه شروع تور بود و شرکت‌کنندگان پس از پشت سرگذاشتن اتوبان‌های اصلی شهر تهران در مجموعه فرهنگی‌تاریخی نیاوران به این تور شهری پایان دادند. 

گرامی‌داشت سال‌روز میلاد فرخنده دخت گرامی پیامبر اسلام حضرت فاطمه (س) و روز زن و مادر، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، توسعه فعالیت‌های اتومبیل‌رانی و موتورسواری در کشور، ترویج فرهنگ رانندگی ایمن، ترغیب جوانان به استفاده از تجهیزات ایمنی به‌ویژه کلاه ایمنی از مهمترین اهداف برگزاری این تور شهری بود. 
حضور مستمر خودرو امداد خودرو کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی به‌منظور رفع هرگونه مشکلات فنی احتمالی، حرکت منظم موتورسواران، رعایت سرعت مجاز و عدم انجام حرکت‌های نمایشی از جمله ویژگی‌های این تور بود. 

علاقه‌مندان به شرکت در رویدادهای اتومبیل‌رانی و موتورسواری کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی می‌توانند به نشانی اینترنتی http://WWW.TACI.IR مراجعه و با با شماره تلفن‌های ۶۶۷۴۹۹۷۱-۰۲۱ الی ۴ تماس حاصل کنند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
پایگاه اطلاع رسانی دولت
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا