مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

موتورسیکلت ثبت تخلف ساکن به‌منظور افزایش انضباط و رعایت مقررات ترافیکی در شهر قم رونمایی شد

پویش هوای همو داشته باشیم با هدف اصلاح رفتارهای ترافیکی در معاونت حمل و نقل شهرداری قم در حال اجراست.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: پویش هوای همو داشته باشیم با هدف اصلاح رفتارهای ترافیکی و شروع ا ز خود به جای نقد دیگران طراحی شده است.

وی افزود : این طرح در بستر  اطلاع رسانی وارتباط مستقیم با شهروندان، تولید محواهای علمی در موضوع زندگی شهری و انسان محور کردن شهرها صورت میگیرد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: در هیمن راستا «پوستر های شعاری ترافیکی» طراحی شده که در سطح شهر و ناوگان حمل و نقل پخش می شوند تا به کمک آن روش های خوب هوای هم را داشتن، با کاربران مرور شود.

راه اندازی پردازنده هوشمند رعایت فاصله طولی خودروها ، ثبت هوشمند تخلف پارک دوبله و پارک خودرو در پیاده روها، دو سامانه ای که درسومین نشست فعالان پویش«هوای همو داشته باشیم » رونمای شد.

مسعود طبیبی رعایت فاصله طولی خودروها در خیابان های درون شهری را سبب کاهش تصادفات دانست وافزود: سامانه هوشمندی در بزرگراه الغدیر(ع)فعال شده که با توجه به سرعت مجاز در این مسیرثبت تخلف می کند.

وی سرعت مجاز این مسیر را هفتاد کیلومتر و فاصله هر خودرو را دو ثانیه دانست وتصریح کرد: خودروهایی که این فاصله طولی که معادل حدودا20متر است رعایت نکنند مشمول جریمه خواهند شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم ثبت تخلفات پارک دوبله و پارک خودرو در پیاده روها را توسط موتورسیکلت هوشمند نمونه ای دیگر از اصلاح رفتارهای ترافیکی بیان کرد.

وی افزود: این موتورسیکلت بدون رودرروی با رانندگان خودروهای متخلف تخلفات آنهارا ثبت کرده و با ارجاع به پلیس اعمال قانون می کند.

مسعود طبیبی در تشریح پویش «هوای همو داشته باشیم» افزود: البته مدیریت شهری در مکان های که پارکینگ ایجاد نکرده و مسیر های درون شهری را با امکانات کنترل ترافیکی تجهیز نکرده خود مقصر بوده وباید هوای شهروندان را داشته باشد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از شهروندان خواست  با تلفن 09123512446 نظرات خود در موضوع فعالیت های پویش «هوای همو داشته باشیم» را بیان کنند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
خبرگزاری صدا و سیماقم پرس
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا