مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سرهنگ علی همه‌خانی: توقیف موتور‌سیکلت‌های سنگین در پایتخت ادامه دارد

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب گفت:توقیف موتورسیکلت‌های سنگین در معابر تهران بزرگ ادامه دارد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، سرهنگ علی همه خانی از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین در محدوده بزرگراه بابایی خبر داد و افزود: این موتورسیکلت سنگین مشغول تردد و انجام حرکات مخاطره آمیز بود که با هماهنگی‌های صورت گرفته توسط تیم‌های نامحسوس و با اجرای طرح مهار متوقف گردید.

وی ادامه داد: در رصد شبانه روزی معابر و بزرگراه‌ها جهت بررسی لحظه به لحظه ترافیک شهر تهران و با کمک رصد تصویری همکاران بنده در مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب، در ساعت ۲۱:۴۵ در موقعیت بزرگراه بابایی به شرق رو به روی دانشگاه امام حسین (ع)، یکدستگاه موتورسیکلت سنگین هوندا ۱۰۰۰ سی سی که در حال تردد به صورت بسیار خطرناک بود و امنیت تردد و ایمنی عبور را برای دیگر رانندگان مختل کرده بود، متوقف گردید.

سرهنگ همه خانی گفت: با توجه به لایی کشی و سرعت بالای این موتورسیکلت سنگین و احتمال بروز حادثه برای راننده آن و خطراتی که برای سایر شهروندان متصور بود با هماهنگی به عمل آمده با تیم‌های تیم نامحسوس پلیس راهور تهران بزرگ، توقیف این موتورسیکلت در دستور کار قرار گرفت و این موتور متوقف شد.
وی ادامه داد: پلیس به محض رویت موتورسیکلت‌هایی که با لایی کشی و ایجاد سر و صدا نظم ترافیک را برهم زده و بدون مجوز بوده و هیچ گونه مدارک و بیمه همراه ندارند اعمال قانون نموده و اینگونه موتورسیکلت‌ها را با توجه به درخواست شهروندان و خواست ایشان مبنی بر برخورد با هنجار شکنان به پارکینگ منتقل می‌نماید.

همه خانی از همشهریان تهرانی خواست تا با مشاهده این نوع موتورسیکلت‌ها که باعث سلب آسایش عمومی می‌شوند حتما با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل نمایند و همکاران بنده را در جریان تردد این موتورسیکلت‌ها قرار دهند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
خبرگزاری صدا و سیما
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا