مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

چرا بعضی از رسانه‌های دنیا به استارت‌آپ کانادایی «دیمون موتورز» انتقاد کردند؟

دیمون موتورز به‌طور رسمی از محصول برقی جدید خود در تاریخ 5 ژانویه 2022 در مرکز همایش لاس وگاس رونمایی کرد. این موتورسیکلت با سرعت 170 مایل در ساعت می‌تواند حرکت کند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، دیمون موتورز به نمایشگاه CES 2022 رفته است تا برنامه‌های خود را برای دومین خط موتورسیکلت الکتریکی به نام HyperFighter Colossus نشان دهد. این شرکت برای اولین‌بار با رونمایی از موتورسیکلت الکتریکی خود در تابستان 2019 توجهات را به خود جلب کرد و شروع به پیش‌سفارش برای موتورسیکلت‌های هایپراسپرت با قیمت 40 هزار دلار آمریکا کرد و هنوز آن را تحویل نداده محصول جدید دیگری معرفی کرده است.

این یک دوچرخ دارای طراحی زیبایی است، در این شکی نیست و این فناوری مطمئناً هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد. اما سوالی که پیش می‌آید این است که پس چرا این شرکت محصول خود را وارد بازار نمی‌کند؟ شنیدن چیزهای جدیدی که در راه است بسیار خوب است، اما ما ترجیح می‌دهیم ببینیم این شرکت نشان می‌دهد که می‌تواند اولین مدل خود را تولید کند و قبل از اینکه تلاش زیادی برای توسعه مدل‌های آینده انجام دهد، آن را وارد بازار کند. یا حداقل چند دوچرخ را زیر دست برخی از روزنامه‌نگاران قرار دهد تا جهان بتواند تشخیص دهد که آیا این استارتاپ واقعی است یا خیر!

طراحی و مهندسی آن عالی به نظر می‌رسد، اما در حال حاضر افراد زیادی از حرف‌هایشان استفاده می‌کنند. بنابراین، در حالی که در ابتدا چیزی را که می‌بینیم دوست داریم، اما از قضاوت کامل‌تر خودداری می‌کنیم تا زمانی که دیمون آماده شود دوچرخه‌هایش را روانه بازار نماید.


Consumer Electronics Show: CES

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
electrekthepack.newsrideapart
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا