مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

موتورسواران در عصر گرانی چگونه جان خود را حفظ کنند؟

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان معتقد است : باید توجه داشته باشیم که موتورسوار هنگام تصادف با یک اتومبیل قطعا” بازنده خواهد بود.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، سرهنگ مرتضی چغلوند  ، اظهار می کند: وقوع جراحت های مرگبار و آسیب های مغزی با موتورسیکلت در سرعت های پائین و در حدود 5 کیلومتر در ساعت هم ممکن است اتفاق بیافتد، بنابر این استفاده از کلاه ایمنی در چنین شرایطی ضروری است.

او می افزاید: باید توجه داشته باشیم که موتورسوار هنگام تصادف با یک اتومبیل قطعا” بازنده خواهد بود، آنچه برای اتومبیل ها تصادف سطحی محسوب می شود برای موتورسوار مرگ حتمی خواهد بود و یا ممکن است عضوی از بدن نابود و یا فلج شود.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان  می گوید: ازآنجائیکه بعضی افراد عاشق موتور سواری هستند و نمی توانند آن را ترک کنند بایستی تا حد امکان از خود مواظبت نمایند و کلاه ایمنی مناسبی را که تائید شده باشد بر سر بگذارند و لباس های محافظ بپوشند، اگر به آنچه که آگاهی داریم عمل نکنیم ضررخواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

رویکرد جدید پلیس راهور نسبت به موتورسواران + ویدئو

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
برنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا