مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

حمایت از تولید پیام قاطع رهبر معظم انقلاب است

به گزارش موتورسيكلت نيوز، محمد منصورى گفت: اکنون لوازم و قطعات موتورسیکلت بنا به میزان تقاضای بازار، برای مصرف کننده موجود است و واردکنندگان این لوازم رعایت انصاف و عدالت را برای متقاضیان پیشه کرده اند. البته در برخی از اخبار موضوع طور دیگری عنوان شده که بنده با عنوان رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم و قطعات موتورسیکلت قاطعانه می گویم که این درست نیست که افراد بدون اطلاعات کافی از کار، در مورد آن حرفه اظهارنظر کنند.

محمد خادم منصوری در ادامه افزود: حمایت از تولید پیام قاطع رهبر معظم انقلاب است که همه ما ایرانیان با جان دل گوش می سپاریم؛ اما در کنار آن در راستای تولید اگر از سوی نهادهای مربوطه تولیدکننده مورد حمایت قرار نگیرد، هرگز به موفقیت نخواهیم رسید. ما برای افتخار ایران نیاز داریم که همه دست به دست هم دهیم، اکنون تولیدکنندگانی که در راستای تولید دوچرخه گام برداشته اند منتظر حمایت هستند چرا که بسیاری از قطعات این وسیله که مورد استفاده عموم مردم در همه اقشار مختلف است در کشور خودمان تولید می شود و بیش از ۷۰ درصد آن می تواند تولید داخلی باشد آن هم از بهترین نوع خود، اما برخی مانند بدنه الومینیومی و چند قطعه دیگر که در داخل کشور برای آن توجیه اقتصادی نیست را می شود از کشورهای چین و تایوان وارد نمود؛ اما اگر حمایت شوند در آینده ای نزدیک شاهد موفقیت چشم گیری خواهیم بود و تولید دوچرخه به حدی خواهد رسید که می توانیم جزء تولیدکنندگان مطرح منطقه شویم، به امید آن روز.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا