مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

هوشنگ محمدی: موتورسیکلت بیشترین کالای رسوبی در انبارهای اموال تملیکی قزوین است

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: موتورسیکلت بیشترین کالای رسوبی در انبارهای ستاد اموال تملیکی قزوین بوده که ساماندهی آنها نیازمند به روزرسانی قوانین است.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایرنا، هوشنگ محمدی روز شنبه در بازدید از انبار ستاد اموال تملیکی قزوین که به همراه مسوولان قضایی استان انجام شد؛ افزود: وضعیت رسیدگی و اجرای پرونده های استان در خصوص رسوب کالا در انبار ستاد اموال تملیکی قابل قبول است و نسبت به تعیین تکلیف چند پرونده که باقی مانده با حضور مقامات عالی شورای قضایی در اسرع وقت اقدام خواهد شد.

وی اظهار داشت: ستاد اموال تملیکی استان از دستگاه های برتر و دارای رتبه سوم در کشور از حیث عملکرد بوده که قابل تقدیر است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین در ادامه از یک واحد تجهیزات پزشکی بازدید کرد و گفت: در بازرسی از این واحد بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ عدد ماسک فاقد مجوز کشف و ۴۵ بسته سوزن آمپول تاریخ گذشته کشف شد و به معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قزوین ارسال گردید.

محمدی با تاکید بر تشدید بازدیدهای تعزیرات حکومتی در طرح شب یلدا، اظهار داشت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کننده و تنظیم بازار، ظرف دیروز و امروز ۹ پرونده تخلف در گشت های سیار برای متخلفان تشکیل شده که در شعبه ویژه، خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایرنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا