مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سردار حميدى: موتورسیکلت‌ها به تنهایی سه برابر و اگر دچار نقص باشند تا ۷ برابر هم از دیگر خودرو‌ها بیشتر آلایندگی ایجاد می‌کنند

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ما حدود ۴ میلیون موتورسیکلت در سطح شهر تهران داریم که اغلب در سن فرسودگی هستند و هر موتورسیکلت سه برابر خودروی سواری آلودگی دارد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وی گفت: این در حالی است که که کشور‌های توسعه یافته دنیا این سیستم از موتورسیکلت‌ها را استفاده نمی‌کنند و از موتورسیکلت‌های برقی و موتور‌هایی که آلودگی نداشته و خیلی محاسن دیگری دارند استفاده می‌شود.

وی بیان کرد: صنعت ما نیز باید به این سمت و سو بیاید، ولی الان ده درصد اقدامات جهت برقی شدن و استفاده از موتورسیکلت‌های پاک در حال به جریان افتادن است و هنوز ۹۰ درصد جای کار و اقدام دارد تا این ناوگان موتورسیکلت نیز پاک و از حالت آلایندگی دربیاید.

سردار حمیدی افزود: باید مکانیزم مرقوم به صرفه بودن خرید این موتورسیکلت‌های برقی و تبدیل به احسن شدن فرایند واگذاری به شهروندان فراهم شود.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا