مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رضا پازند: فدراسیون موتورسواری مجوز موتورهای سنگین را به دلالان داده است!

قهرمان چهار دوره مسابقات اتومبیلرانی ایران گفت: تمامی مجوزها خرید موتورهای سنگین که قرار بود از سوی فدراسیون فقط به ورزشکاران این رشته داده شود به افراد غیر ورزشی و دلالان داده شد و امروز این موتورها با قیمت‌های میلیاردی در بازار آزاد فروخته می‌شود.

به گزارش موتورسیکلت نیوز یه نقل از ایسنا، رضا پازند، با انتقاد از مدیریت جدید فدراسیون فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری گفت: در مدیریت جدید فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری، ورزش اتومبیلرانی به ۱۵ سال گذشته بازگشت. 

قهرمان چهار دوره اتومبیلرانی ایران در سال‌های ۸۸ تا ۹۱ افزود: در زمان وزارت دکتر سلطانی فر وزیر اسبق ورزش و جوانان و در پایان کار دولت دوازدهم، رئیس جدید به این فدراسیون تحمیل شد تا ورزشکاران پس از طی سال‌ها تلاش و آموزش با مدیریتی که هیچگونه سابقه و سر رشته‌ای از این رشته نداشتند همکاری کنند.

نایب سابق فدراسیون اتومبیلرانی افزود: پس از جلسات متعدد، رئیس جدید رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری مبنی بر اینکه تمام تلاش خود را برای ارتقای این ورزش و  به کار خواهد گرفت در انتخابات فدراسیون اتومبیلرانی ایشان با اکثریت آرا به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شدند و بنده هم به مدت چهار ماه به عنوان نایب رئیس فدراسیون همکاری خود را با وی آغاز کردم.

این قهرمان ملی کشورمان افزود :پس از مدتی فهمیدم تمامی نقطه نظرات ایشان با ورزشکاران متفاوت است و نه تنها شاهد انتصاب افراد غیر ورزشی در کمیته‌های این فدراسیون بودیم بلکه ایشان هیچگونه زیرساختی اعم از خرید تجهیزات ورزشی برای ورزشکاران، ترمیم  پیست‌های اتومبیلرانی و موتور سواری و مسائل آموزش را انجام نداده‌اند.

وی افزود: یکی از مهمترین کمیته‌های فدراسیون کمیته سرعت است که سالانه مسابقات در این رشته  در پنج راند برگزار می‌کند. از زمان حضور ایشان نه تنها شاهد برگزاری هیچگونه مسابقات سرعت نبودیم بلکه فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری به جای پیشرفت به ۱۵ سال گذشته بازگشت.

پازند افزود: پس از استعفای بنده از نایب رئیسی فدراسیون، تمامی کمیته‌های سرعت اسلالوم، دریفت، آموزش و فنی نیز از سمت‌های خود استفاده کردند و تمامی آنها معترض به سو مدیریت و عدم آشنایی رئیس فدراسیون اتومبیلرانی به این رشته بودند.

این قهرمان ملی کشور کشورمان در ادامه به مجوزهای خرید موتورهای سنگین که قرار بود از سوی فدراسیون به ورزشکاران این رشته داده شود اشاره کرد و افزود: تمامی مجوزها خرید موتورهای سنگین که  قرار بود از سوی فدراسیون فقط به ورزشکاران این رشته داده شود به افراد غیر ورزشی و دلالان داده شد و امروز این موتورها با قیمت‌های میلیاردی در بازار آزاد فروخته می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر با پیگیری ورزشکاران این رشته و نهادهای نظارتی و قضایی این موضوع در حال پیگیری است.

وی گفت: ورزش اتومبیلرانی یکی از ورزش‌هایی که ورزشکاران برای حضور در مسابقات هزینه‌های سنگینی متحمل می‌شوند  در  همین رابطه از دکتر سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان  درخواست داریم  تا با ورود به این موضوع  و برگزاری مجمع فوق‌العاده جهت تعیین وضعیت مدیریت فعلی و سرنوشت اعطای مجوزهای خرید موتورهای سنگین به افراد غیر ورزشی  توسط فدراسیون این موضوع را به طور ویژه مورد بررسی قرار دهند.

به‌ گزارش ایسنا رضا پازند از قهرمانان اتومبیلرانی کشور طی سال‌های ۸۸ تا ۹۱، ریاست کمیته سرعت، ریاست کمیته آموزش و عضو کارگروه برنامه ریزی فدارسیون اتومبیلرانی و موتور سواری ایران، نماینده مربیان در انتخابات فدراسیون اتومبیلرانی و در حال حاضر مسؤل بخش اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی کشور را در کارنامه خود دارد.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایسنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا